Beantwoord

Binnenbrengen modem na aanpassing abonnement

  • 6 February 2018
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Werd telefonisch gecontacteerd door een proximus medewerker ( eigenlijk zouden we die ook een 15 tal minuten aan de telefoon moeten laten "hangen" alvorens op te nemen... ) om een ander abonnement aan te bevelen (tv en internet)
Dit zou me meer mogelijkheden geven en goedkoper uitvallen.
Ging hier mee akkoord en er kwam later een technieker langs om de modem te vervangen, waarbij hij oude modem meenam. Tot hierver alles ok.
Later kreeg ik een sms bericht om te melden dat ik de oude modem moest binnenbrengen omdat deze anders zou aangerekend worden.
Na een telefoontje ( met beruchte wachttijd) werd me gegarandeerd dat ze dit gingen regelen, vermits de modem door de technieker meegenomen werd.
Nu opnieuw een sms ontvangen met de boodschap dat als de modem niet voor 11.02 binnengeleverd is er een boete zal volgen..... opnieuw gebeld (05/02) nu zei men mij dat dit geen probleem was en ik maar moest afwachten tot ik een factuur kreeg hiervoor en dan moest ik maar terugbellen, dan zou men dit wel crediteren...
Begrijpe wie kan....In plaats van nu het nodige te doen .... en ik zie het al voor me dat na ontvangst factuur men zal zeggen dat ik vroeger moest gebeld hebben om dit te melden.... Is dit een bezigheidstherapie voor die medewerkers of zo, niet moeilijk dat je zolang moet wachten aan de telefoon, als men zo dikwijls moet terugbellen om een futiliteit geregeld te krijgen....
Heb 2 jaar terug ook zo een lijdensweg meegemaakt toen ik voor het eerst een Proximus abonnement ( Tv en internet) aanvroeg.
Heeft toen 3 maanden geduurd voor het aangesloten werd.....van het kastje naar de muur gestuurd....zelfs mails naar klantendienst gestuurd maar uiteraard nooit antwoord op gekregen.
Woon in appartementsgebouw en al mijn buren hebben telenet... begrijp nu ook beter waarom....
maar geen slecht woord over de techniekers, die deden hun job supergoed en waren ook verveeld met de ambtenarenmentaliteit van velen op "den buro"
icon

Beste antwoord door FreyaVR 12 March 2018, 09:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Luke, het spijt me dit alles te vernemen. Het is inderdaad zo dat deze brieven standaard verstuurd worden. Excuses voor het ongemak dat u hierbij ervaart. Mocht er alsnog een factuur volgen,mag je ons ook via deze weg contacteren om dit bedrag te crediteren. Groetjes Freya
Dag Freya, bedankt voor snelle reactie en duidelijk antwoord.
Dit is echt een verademing tegenover eerdere contacten en antwoorden van Proximus.
Ik mag niet iedereen over dezelfde kam scheren en als het goed is wil ik het ook graag laten weten .
Thanks !
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan,als we je in de toekomst alsnog kunnen verderhelpen kan je hier steeds terecht 😉 Groetjes Freya
Dag Freya,

Spijtig genoeg is de modem b box toch gefactureerd hoor.
Via document 6830473534 (klant 859939)
99 €.
Betaling verloopt via domiciliering.
Kan u alsnog het nodige doen om deze te crediteren aub.

Alvast bedankt,
Mvg,
Luc
Reputatie 7
Badge +4
Beste Luke, het spijt me de vernemen dat de kosten alsnog aangerekend werden. Ik heb hier nu het nodige voor gedaan en deze gecrediteerd. Groetjes Freya

Reageer