Hoe krijg ik terug toegang als men wachtwoord en puk kwijt ben van mijn gsm?
Bladzijde 1 / 1
Hoi, je kan via deze link meer info krijgen over je PUK code.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Groeten,
Jean-Paul
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_puk_code/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/uw-pukcode-terugvinden-om-uw-simkaart-te-deblokkeren.html
Groeten,
Jean-Paul
Het gaat over de gsm van moeder,die heeft dat allemaal niet.
Tja, misschien met de laatste factuur van betrokken gsm-nr naar een Px-center gaan en een (gratis) nieuwe sim (met nieuwe PIN & PUK) afhalen (en zelf vervolgens alle contacten terug invoeren)?
Kan je de klantennummer via privé bericht doorsturen? Via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
Ter info: ik weet niet hoe ze het doen maar in de shop waar ik ga kunnen ze de contacten ook invoeren zelf al is je pin code geblokkeerd en doen ze zelf gratis maar sommigen reken wel iets aan om gegeven te kopiëren naar de nieuwe sim.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.