Hallo,
Ik ben sinds gisteren klant bij PROXIMUS en wil nu de TV App activeren maar krijg voortdurend de melding "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken"
Wat doe ik verkeerd?
Grtz
Bladzijde 1 / 1
Je doet niks verkeerd Daniel68, Stuur je klantennummer via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679en dan lossen we het op voor je 🙂
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679en dan lossen we het op voor je 🙂
TUI: Mss staat je TV app nog niet actief als je kijkt in MyProximus (http://proximus.be/login) aangezien je nog maar pas klant bent maar de mensen van het proximus team gaan je wel verder uitleg kunnen geven.
Het zou in orde moeten zijn voor xxx68@gmail.com kan je bevestigen?
Bij mij hetzelfde. Klant van gisteren maar kan ook niet op proximus tv. Heeft ook te maken met activatie
Dag Lana,
Best dat je contact opneemt via facturatie. Op 080022800
Groeten,
Jean-Paul
Best dat je contact opneemt via facturatie. Op 080022800
Groeten,
Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.