Skip to main content
Vraag

Activatie TV App

  • March 9, 2018
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Hallo,
Ik ben sinds gisteren klant bij PROXIMUS en wil nu de TV App activeren maar krijg voortdurend de melding "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken"
Wat doe ik verkeerd?
Grtz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 9, 2018
Je doet niks verkeerd Daniel68, Stuur je klantennummer via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679en dan lossen we het op voor je 🙂

Martin
  • March 9, 2018
TUI: Mss staat je TV app nog niet actief als je kijkt in MyProximus (http://proximus.be/login) aangezien je nog maar pas klant bent maar de mensen van het proximus team gaan je wel verder uitleg kunnen geven.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 9, 2018
Het zou in orde moeten zijn voor xxx68@gmail.com kan je bevestigen?

  • Apprentice
  • March 9, 2018
Bij mij hetzelfde. Klant van gisteren maar kan ook niet op proximus tv. Heeft ook te maken met activatie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 9, 2018
Dag Lana,

Best dat je contact opneemt via facturatie. Op 080022800

Groeten,

Jean-Paul