Skip to main content
Antwoord

Geen beeld

  • March 11, 2018
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Ik heb geen beeld op tv. " weak signal". Ik heb alles herstart, alle kabels gecontroleerd maar alles lijkt in orde. Op jullie site zeggen jullie , na controleren van de lijn, dat alles in orde is. Hoe komt het dan dat ik hier zonder beeld zit? Volgens jullie website is er technische ondersteuning 7/7? Waar kan ik deze in godsnaam bereiken want het enige dat ik krijg is een link op mijn gsm met net hetzelfde als op jullie site. Niks, nada hulp dus.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Hoi Jalina,

We zijn altijd beschikbaar voor Proximus TV van 8 uur tot 0 uur op 080022800. Ik heb je lijn uitgemeten en die ziet er inderdaad in orde uit. Meestal als er op je TV "Weak signal" staat is de kans groot dat je televisietoestel op het verkeerde kanaal staat. We zien dat je decoder actief is. Kan je eens kijken of je TV op het juiste kanaal staat (BV. HDMI1)?

Groeten,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 11, 2018
Hoi Jalina,

We zijn altijd beschikbaar voor Proximus TV van 8 uur tot 0 uur op 080022800. Ik heb je lijn uitgemeten en die ziet er inderdaad in orde uit. Meestal als er op je TV "Weak signal" staat is de kans groot dat je televisietoestel op het verkeerde kanaal staat. We zien dat je decoder actief is. Kan je eens kijken of je TV op het juiste kanaal staat (BV. HDMI1)?

Groeten,

Jean-Paul