Skip to main content
Antwoord

Al 4 keer onjuiste factuur

  • March 3, 2018
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Dit is nu de 4de keer dat de facturen elke maand opnieuw en opnieuw onjuist toekomen. Telkens moet ik bellen om die in orde te brengen. Ik heb wel betere dingen te doen dan een uur in de wachtlijn te zitten. Kunnen jullie mij hieromtrent contacteren aub?

Beste antwoord door JanDe

De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 6, 2018
Dag Yasmine, kun je ons klantgegevens bezorgen (in privébericht) voor nazicht? Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 8, 2018
Wat is dat mailadres aub?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 8, 2018
Wat is dat mailadres aub?
Via deze link, Yasmine:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je tekst invullen in het voorziene veld, en klikken op 'verstuur' = verzenden.

Mvg,
Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 8, 2018
Beste,kan je even concreet toelichten wat er nog precies fout is aan deze facturen? Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 10, 2018
De verzending van een factuur kunnen wij helaas niet uitstellen. Maar alles kan geregulariseerd of aangepast worden vanaf het moment van de overname. Groeten. Jan