Skip to main content
Geraak opnieuw niet meer op de proximus tv app. Iemand die kan helpen?
Accept7 Kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorsturen? Dan kan ik dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik geraak ook niet ingelogd in de Proximus tv app. Nadat ik credentials ingeef, refresht het scherm gewoon en moet ik credentials opnieuw ingeven.
hi



Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven samen met je myproximuslogin via privebericht ?







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg

jonathan
Beste proximus,

Ook bij mij werkt de tv app niet wanneer ik inlog.

Functie is niet uitgelicht in my proximus app.



Dank voor hulp.
Driesens, je profiel staat in elk geval actief, dus het zou moeten lukken, als het blijft problemen geven kan je dan even de login die je gebruikt om in te loggen op de Proximus tv app doorsturen naar Het Proximus Team ?
Hallo



Ik geraak niet op de proximus tv app ik heb ook een tuttimus pakket maar zie enkel in mijn my proximus mijn minimus pakket en gsm nr



Gelieve dit aan te passen



Mijn klantnr is 6830114845



Met vriendelijke groeten



Patrick Delrue
Ruetje, kan je even nakijken of de Proximus TV app nu wel werkt?
Ook hier hetzelfde probleem. Ik raak niet ingelogd. Krijg telkens de melding dat ik de functie moet inschakelen in MyProximus, maar deze staat reeds actief.



Mvg,

Kristof
Dag Kristof,



We hebben je Myproximus account gekoppeld aan Proximus TV. Je kan nu Proximus TV via de app of website bekijken.



Groeten,



Jean-Paul

Reageer