Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hello, Ik ben Yorkie Mijn vader is overleden in mei 2012. Toen hebben we alle overheidsdiensten en nutsbedrijven aangeschreven met het verzoek de abonnementen en het facturatie adres op naam van zijn echtgenote te wijzigen, wat voor alle diensten buiten de telecomoperatoren perfect gelukt is. Mijn vader had enkel een PhoneLine, een Maestro 2030 en Pulse to GSM Basic Belkrediet (waarom men hem dit aangesmeerd had weet ik niet, hij had zelfs geen GSM). Mijn moeder betaalde alle facturen via de Post omdat ze op haar leeftijd (83) met het moderne banksysteem niet overweg kan. Begrijpelijk. Bij Belgacom, later Proximus, bleven de facturen echter op naam van mijn vader, met als gevolg dat nieuwe postbode de brieven en aanmaningen in de verkeerde bus staken of terugstuurden, weet ik veel. Pas deze zomer ben ik te weten gekomen dat deze toestand nooit werd rechtgezet en heb ik de klantendienst van Proximus aangeschreven met kopie van de overlijdensakte op 4 juli met vriendelijk ve
Hoe AP Isolation uitschakelen op BBox3? (https://support.google.com/chromecast/answer/3213084?hl=en&vid=0-636586665246-1477149265921) Sinds kort (22 oktober), zit ik met het probleem dat ik mijn chromecast 1gen niet meer kan aansturen via mijn telefoon. Van alles wat we al hebben kunnen bekijken, lijkt dit te maken te hebben met een concept dat AP Isolation noemt. Of met andere woorden, de router die verbindingen tussen het 2.4GHz en het 5GHz netwerk blokeerd. Een factory reset van de BBox3 lijkt dit probleem tijdelijk op te lossen, maar na een korte periode komt dit terug naar boven. (Meer info: https://productforums.google.com/forum/?utm_medium=email&utm_source=footer#!msg/chromecast/dE358lYL1dI/SoCUk1CGAAAJ) Bij deze zou ik willen weten hoe ik dit AP Isolation zou kunnen uitschakelen op de BBox3 mits hier in de configuratie pagina geen knop voor te vinden is.
wij willen een verhoging van 100 Gb naar 300, o.m. o.w.v. Netflix die via jullie bemiddeling is geïnstalleerd. Hiervoor zouden we 55€/maand moeten bijbetalen en 59€ eenmalige activatiekosten. Is dit juist? Wordt er niet gekeken naar het huidig abonnement en een aanpassing gedaan? Waarom worden er activatiekosten aangerekend voor een bestaande klant? Op welke website lees je het internetvolume af? Op 'My proximus' staat er enkel iets voor de gsm. Dank bij voorbaat
Ik heb nog geen factuur ontvangen van juli, augustus en september zou graag een gedetailleerde factuur willen van augustus van het 0485301946 groetjes willy
ik heb nog geen factuur ontvangen van jullie,augustus en september zou graag een gedetaneerde facfuur willen van augustus van het nummer 0485301946 groetjes willy
Als je films (al dan niet erotische) huurt, verschijnen dan de titels op je factuur of staat er gewoon "Huur film" ?
zo is het natuurlijk moeilijk om een betwisting in te geven en ik wil dacht via portaal ingeven om achteraf discussie te vermijden zelfs stoppen van domiciliering voor deze factuur stoppen lukt niet bedankt
Ik heb geprobeerd via de vragen online, maar kom dan op een navigatie die zegt : "probeer te bellen". Als ik bel kom ik in een menu waar men zegt : als geen van de vorige opties uw vraag bevat druk dan op "3", waarna men zegt : gelieve te bellen of te mailen en de call wordt apgehangen. Waar kan ik nu eenvoudigweg een duplicaat van een factuur aanvragen ? (ook de verwijzing naar een link "recente betalingen" op MyProximus vind ik niet terug :-/ Dirk
Gisteren alweer een opnamefout tegengekomen en eens deftig gedocumenteerd. Gisterenavond (woensdag 2 november) was ik gelijktijdig twee programma's aan het opnemen - 'Helden van Hier: Door het Vuur' op VTM en 'Nieuwe Buren' op Vijf. Helden was van 21u15 tot 22u30, Buren van 21u15 tot 22u10. Rond 21u35 (beide opnames waren dus bezig) wou ik beginnen Helden te kijken. Toen ik de opname begon te spelen begon echter Nieuwe Buren te spelen. Als ik Nieuwe Buren opzette begon ook Nieuwe Buren. Ik heb de decoder opnieuw opgestart en nog eens geprobeerd, maar Helden van Hier bleef Nieuwe Buren. De tekst en zender die bij de opname stonden waren wel juist, maar de opname erachter dus niet. De opname terugzetten is niet meer nodig, maar hopelijk kan dit probleem in de toekomst toch verholpen worden.
App werkt niet
Als ik mij wil aanmelden krijg ik deze melding. Dit gebeurt op elke laptop bij mij thuis. SAML 2.0 Authentication Failed 2016-10-27T20:56:36Z Error details FBTSML225E Token exchange failed. Action Please contact the support with the error information ! Ik krijg dit meermaals als ik me wil inloggen.
Ik heb al een ganse tijd een aantal conflicten staan op mijn v5 decoder. Wat ik ook doe, ik krijg die niet weg. Had hier al gelezen dat bellen naar de helpdesk de enige oplossing was. Heb dit dan deze morgen maar eens gedaan. Ik zie op mijn decoder geen geplande opnames staan maar in het proximus systeem stonder er wel nog. Deze hebben ze daar verwijderd maar de 40 conflicten staan er nog altijd. De enige oplossing was de complete hardeschijf volledig wissen. Heb dit maar niet laten doen want er staan nog een hoop onbekeken opnames op. Is dit echt de enige oplossing ? Conflicten blijven oplopen want een tijdje geleden waren er 30 nu al 40.
Ik heb al lange tijd een smart+15 abonnement op mijn gsm. Nu controleer ik deze maand mijn verbruik via de app en zie ik dat ik al meer dan 25 euro over mijn limiet gegaan heb. Ik heb echter bijna nog niet gebeld en amper mobiel internet gebruikt. Bovendien wordt mijn verbruik anders weergeven. Mijn belminuten worden niet meer weergeven en er staat enkel een verbruik voor mobile internet free anytime. Werkt de app niet meer of is er iets fout gegaan met mijn abonnement?
zijn er problemen om tv en internet te nemen in pottes
betreft abonnee 032195048. Is het normaal dat er nog steeds 8€/maand wordt aangerekend voor de decoder? Met vriendelijke groet Hugo Visterin
Waarom sturen jullie dit als je het toch niet kunt activeren en de mensen weeral blij maken met een dode mus. Mijn geloof in jullie is al vlinderdun. En dan moet je weten dat mijn rekening al van de 24ste betaalt is maar je moet wel wachten tot de nieuwe maand dit is absurd voor woorden. Als ik betaal verlang ik dat er een reset gebeurd. Bij orange op mijn data gebruik van gsm gebeurd dit wel!!! Jullie verwachten ook dat ik betaal Maar elke keer zijn er weer andere problemen met jullie.
Wij willen graag ons huidige pack herzien en overstappen naar een ander pack. Momenteel hebben we interesse in het pack bizz office en daar dan bizz call connect bij te nemen voor 2 gebruikers. Als ik dan even samenvat kunnen we zowel op het vast toestel als de 2 mobiele telefoons onbeperkt bellen naar vaste en mobiele lijnen. Internet thuis is ook inbegrepen, maar weet iemand hoe het met het mobiele internet zit? Zit dat daar ook in of betaal je dit extra bij per verbruikte mb?
Bedankt Proximus Als tevreden klant van het eerste uur , een ervaring rijker. Donderdag 21/10 Geen internet verbinding meer Aja ze zijn aan het werk in de straat , zal waarschijnlijk wel niet lang duren. Men is zo vriendelijk geweest om ons NIET te verwittigen van de werken. Vrijdag 22/10 Putje voor onze oprit , met een vriendelijke nota in de bus “ binnen de 10 dagen zullen we dit terug dicht maken “ ?? Telefoontje naar de helpdesk : nog steeds geen internet , men is hier aan de werken in de straat. Sorry Mr maar van hieruit kunnen we niets doen. We zullen maandag voormiddag een technieker langs sturen. Oké , als dit niet vroeger kan, zullen we er maar een weekend bij nemen. Geen betalingen uitvoeren , geen smartschool , geen werkvoorbereidingen , geen TV .( Zullen dan maar een gezelschapsspelletje spelen zeker.) Tijdens het weekend toch via FON wat kunnen doen. En voor de rest onze mobile data er doorgejaagd. Maandag24/10 Een halve dag verlof ne
Mijn abonnement is pas van de 25ste oktober vernieuwd en heb al 27% van mijn 3G verbruikt. Zou het kunnen dat er iets niet klopt?
Hallo, Ik heb een v5 decoder welke ik wens af te melden opdat iemand anders deze kan gebruiken. Ik kan deze niet afmelden daar mijn oude telefoonnummer en klantennummer niet herkend worden door het 0800 99 696 nummer. Wat kan ik doen om de decoder alsnog af te melden?
1)Eerste gsm abo----- Mobilus S-)---In "My Proximus" staat onder" mijn verbruik" 500 MB free any time beschikbaar.Dit zou toch 2GB moeten zijn vermits het onder mijn Tuttimus Pack valt, of niet? Onder " mijn produkten " staat wel duidelijk mijn tariefplan Mobilus S met verdere gegevens. 2)Tweede gsm abo-----(ook besteld onder Tuttimus pack) nl.Mobilus M, met Phone, wordt in "My Proximus "--overzicht mijn produkten---nergens vermeld , terwijl dit in vorige pack (Comfort) wel zichtbaar was.nl 2 gsm's. Wel kan ik op "mijn verbruik" op dit toestel een verbruik zien ,maar dit is identiek aan het verbruik van mijn andere gsm .( zeer toevallig?) Verder staat er beschikbaar ook 500 MB.free any time .Dit zou toch 2,5 GB moeten zijn neem ik aan. Wanneer ik naar "mijn produkten " op dit toestel ga krijg ik de melding ---We krijgen geen toegang tot My Proximus server --probeer later opnieuw--- Beide toestellen vallen onder zelfde Proximus account en zelfde facturatieadres . Iemand met
Ben vorige week overgestapt naar Tuttimus met incl gsm abo Mobilus met phone .(19€/m) Twee dagen later bericht ontvangen dat activering ok is. Blijkt nu dat smartphone geleverd wordt binnen 30 (werk) ? dagen. Het kan toch niet zijn dat je tot 6? weken moet wachten op je telefoon terwijl het abo al na 2 dagen ingaat. Als je hetzelfde toestel online koopt via proximus heb je hem binnen 3 (werk)? dagen. Wat heb je aan abo zonder phone? Groetjes.
Sinds kort is het mogelijk om met je gespaarde Premium Club-punten een Proximus Waardebon te bestellen, o.a. t.b.v. € 5,00, € 10,00 en € 20,00. Er staat bij: "Ontvang deze waardebon en geniet van een korting bij je volgende aankoop online of in een Proximus Center." Kan je hiermee ook een maand Proximus 11 of All Foot mee betalen?
Bedankt Proximus Als tevreden klant van het eerste uur , een ervaring rijker. Donderdag 21/10 Geen internet verbinding meer Aja ze zijn aan het werk in de straat , zal waarschijnlijk wel niet lang duren. Men is zo vriendelijk geweest om ons NIET te verwittigen van de werken. Vrijdag 22/10 Putje voor onze oprit , met een vriendelijke nota in de bus “ binnen de 10 dagen zullen we dit terug dicht maken “ ?? Telefoontje naar de helpdesk : nog steeds geen internet , men is hier aan de werken in de straat. Sorry Mr maar van hieruit kunnen we niets doen. We zullen maandag voormiddag een technieker langs sturen. Oké , als dit niet vroeger kan, zullen we er maar een weekend bij nemen. Geen betalingen uitvoeren , geen smartschool , geen werkvoorbereidingen , geen TV .( Zullen dan maar een gezelschapspelletje spelen zeker.) Tijdens het weekend toch via FON wat kunnen doen. En voor de rest onze mobile data er doorgejaagd. Maandag24/10 Een halve dag verlof nemen ,
Recentelijk heb ik een GSM gekocht met een abonnement met 300 min en 3GB mobiel internet. (Smart +45) Ik zie dat dezelfde abonnementen nu met 4 GB gegeven wordt. Gebeurt er automatisch een upgrade van het bestaande abonnement? Indien dit zelf moet aangevraagd worden, wat is de extra kost?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.