Antwoord
Conflicten op v5 decoder
Ik heb al een ganse tijd een aantal conflicten staan op mijn v5 decoder. Wat ik ook doe, ik krijg die niet weg. Had hier al gelezen dat bellen naar de helpdesk de enige oplossing was. Heb dit dan deze morgen maar eens gedaan. Ik zie op mijn decoder geen geplande opnames staan maar in het proximus systeem stonder er wel nog. Deze hebben ze daar verwijderd maar de 40 conflicten staan er nog altijd. De enige oplossing was de complete hardeschijf volledig wissen. Heb dit maar niet laten doen want er staan nog een hoop onbekeken opnames op. Is dit echt de enige oplossing ? Conflicten blijven oplopen want een tijdje geleden waren er 30 nu al 40.
Beste antwoord door ThomasP
Zo, conflicten zijn verwijderd. Mogelijk ga je wel enkele opnames opnieuw moeten plannen. Volgende opnames zijn verwijderd en ga je dus opnieuw moeten plannen:
The Blacklist, The Great British Sewing Bee, Bones, Poirot.
Ik raad wel nog aan eerst even een herstart te doen van je decoder. Just in case! 😉
The Blacklist, The Great British Sewing Bee, Bones, Poirot.
Ik raad wel nog aan eerst even een herstart te doen van je decoder. Just in case! 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.