Skip to main content
Vraag

Reeds 2 dagen onmogelijk om een betwisting in te geven ivm een factuur

  • October 31, 2016
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

zo is het natuurlijk moeilijk om een betwisting in te geven

en ik wil dacht via portaal ingeven om achteraf discussie te vermijden
zelfs stoppen van domiciliering voor deze factuur stoppen lukt niet

bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • October 31, 2016
In het weekend zijn er vaak aanpassingen aan de website.
Hopelijk komt het in orde na verlengd weekend.
Zoals de site vermeldt: probeer later eens opnieuw

  • Auteur
  • Rising star
  • October 31, 2016
gaat over 177euro... verlengd weekend of niet, ik heb vandaag toch moeten werken zoals zovelen

  • Auteur
  • Rising star
  • November 3, 2016
ondertussen nog een paar dagen later...nog altijd niks.
Maw bij deze zijn ze een klant kwijt

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • November 3, 2016
Dag bartdm,

Kan ik je via deze weg helpen, dan graag via een privébericht aan Het Proximus Team je klantgegevens + beknopte info ivm je probleem.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Groetjes,

Jos