1)Eerste gsm abo----- Mobilus S-)---In "My Proximus" staat onder" mijn verbruik" 500 MB free any time beschikbaar.Dit zou toch 2GB moeten zijn vermits het onder mijn Tuttimus Pack valt, of niet? Onder " mijn produkten " staat wel duidelijk mijn tariefplan Mobilus S met verdere gegevens.
2)Tweede gsm abo-----(ook besteld onder Tuttimus pack) nl.Mobilus M, met Phone, wordt in "My Proximus "--overzicht mijn produkten---nergens vermeld , terwijl dit in vorige pack (Comfort) wel zichtbaar was.nl 2 gsm's.
Wel kan ik op "mijn verbruik" op dit toestel een verbruik zien ,maar dit is identiek aan het verbruik van mijn andere gsm .( zeer toevallig?)
Verder staat er beschikbaar ook 500 MB.free any time .Dit zou toch 2,5 GB moeten zijn neem ik aan.
Wanneer ik naar "mijn produkten " op dit toestel ga krijg ik de melding ---We krijgen geen toegang tot My Proximus server --probeer later opnieuw---
Beide toestellen vallen onder zelfde Proximus account en zelfde facturatieadres .
Iemand met dezelfde problemen -My Proximus -na overgang naar Tuttimus?
Groetjes.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
