Als ik mij wil aanmelden krijg ik deze melding. Dit gebeurt op elke laptop bij mij thuis.
SAML 2.0 Authentication Failed
2016-10-27T20:56:36Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !
Ik krijg dit meermaals als ik me wil inloggen.
Antwoord
SAML 2.0 Authentication Failed
Beste antwoord door ThomasP
Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.
Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.
Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.