Skip to main content
Antwoord

SAML 2.0 Authentication Failed

  • October 27, 2016
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Als ik mij wil aanmelden krijg ik deze melding. Dit gebeurt op elke laptop bij mij thuis.

SAML 2.0 Authentication Failed
2016-10-27T20:56:36Z
Error details
FBTSML225E Token exchange failed.
Action
Please contact the support with the error information !

Ik krijg dit meermaals als ik me wil inloggen.

Beste antwoord door ThomasP

Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 2, 2016
Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 2, 2016
Hey Timothy, ik heb een kleine aanpassing gedaan van je MyProximus login. Kan je even opnieuw proberen in te loggen? Normaal gezien zal deze dan vragen je producten opnieuw te koppelen. Dit doe je dmv je klantnummer.

Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, kan je dan proberen je cookies te verwijderen en opnieuw te proberen? Hoe je cookies verwijderen vindt je terug op volgende pagina.


Hey Thomas. Ik heb me kunnen inloggen. Heb alles ontkoppeld en cookies verwijderd en opnieuw gekoppeld. Dank je wel.