Skip to main content
Vraag

Opvragen duplicaat factuur uit het verleden

  • October 30, 2016
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb geprobeerd via de vragen online, maar kom dan op een navigatie die zegt : "probeer te bellen". Als ik bel kom ik in een menu waar men zegt : als geen van de vorige opties uw vraag bevat druk dan op "3", waarna men zegt : gelieve te bellen of te mailen en de call wordt apgehangen.

Waar kan ik nu eenvoudigweg een duplicaat van een factuur aanvragen ? (ook de verwijzing naar een link "recente betalingen" op MyProximus vind ik niet terug :-/

Dirk
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
Het kan zijn dat die dienst niet telefonisch bereikbaar is op zondag, ik stel voor van het morgen nog eens te proberen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • October 30, 2016
In myproximus.be zie ik alle facturen tot 2 jaar terug. (11/2014)
Normaal moet je ze zien staan onder 'mijn facturen'
Als dit niet werkt dan best op een werkdag bellen.
Of hier een privé bericht sturen naar de Proximus medewerkers.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 3, 2016
Het probleem was blijkbaar dat ik 2 nummers op 1 klantenrekening had en de user waarmee ik inlogde is enkel gekoppeld aan 1 nummer en niet de klantenrekening. Nu heb ik dit in orde gebracht & zie ik de 2 nummers + ook een sectie "mijn facturen" ...

Helaas : ze gaan slechts terug tot juni 2016 (en niet december 2015 hetgeen ik nodig heb). Ik zie ook geen scrol bar of button om verder terug te gaan...

Dirk