Skip to main content
Vraag

Decoder afmelden van inactief abonnement

  • October 29, 2016
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

Hallo,

Ik heb een v5 decoder welke ik wens af te melden opdat iemand anders deze kan gebruiken. Ik kan deze niet afmelden daar mijn oude telefoonnummer en klantennummer niet herkend worden door het 0800 99 696 nummer. Wat kan ik doen om de decoder alsnog af te melden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 29, 2016
Bel eens naar de klantendienst 0800 22 800 en laat die decoder manueel afmelden.

Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • October 30, 2016
Maandag 31/10 zal ik nog eens bellen en maar hopen dat de specialisten er zijn om dit op te lossen.
Via het MAC adres moet dit toch kunnen.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
...
Met alle respect Sinjoor, maar dat heeft hier niks te maken met afmelden van decoders.

Edit Wim: bericht Sinjoor verwijderd

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 30, 2016
Bedankt; Klopt, heb het nu ook gemerkt dat het het verkeerde topic is. Heb het naar het juiste gekopiëerd, maar ik krijg dat hier niet meer weg hé.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 30, 2016
De PX medewerkers zullen uw bericht wel verwijderen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 30, 2016
De PX medewerkers zullen uw bericht wel verwijderen.
Bij deze 😉

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • November 2, 2016
Hey kiwivogel, technisch gezien is dit uiteraard mogelijk. Maar let er wel op dat je decoder hoogstwaarschijnlijk wordt gehuurd bij Proximus. Ook al wordt deze technisch afgemeld, je zal hier dan voor blijven betalen tot deze terug is binnen geleverd bij Proximus.

Als je wat meer informatie wil of je wil te weten komen of je decoder is aangekocht of gehuurd, stuur dan even een bericht naar Het Proximus Team dan bekijk ik met jou een oplossing.