Skip to main content
Antwoord

Verbruik

  • October 23, 2016
  • 10 reacties
  • 393 Bekeken

Ik heb al lange tijd een smart+15 abonnement op mijn gsm. Nu controleer ik deze maand mijn verbruik via de app en zie ik dat ik al meer dan 25 euro over mijn limiet gegaan heb. Ik heb echter bijna nog niet gebeld en amper mobiel internet gebruikt. Bovendien wordt mijn verbruik anders weergeven. Mijn belminuten worden niet meer weergeven en er staat enkel een verbruik voor mobile internet free anytime. Werkt de app niet meer of is er iets fout gegaan met mijn abonnement?

Beste antwoord door sinjoor76

Best je Wifi even afzetten en My Proximus vernieuwen via -4G.
Toch best je verbruik even checken op de My Proximus website via PC/laptop.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • Antwoord
  • October 23, 2016
Best je Wifi even afzetten en My Proximus vernieuwen via -4G.
Toch best je verbruik even checken op de My Proximus website via PC/laptop.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • October 23, 2016
Of betalende nummers gebeld, naar het buitenland gebeld ?

  • Motivator
  • October 23, 2016
Verwittiging sturen voor je aan je limiet komt zouden ze toch wel mogen doen :?
gratis sms melding over uw gebruik

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2016
Hallo Liesj,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2016
Het lukt niet om een privé bericht te sturen. Via my Proximus kan ik nu het verbruik zien en alles van bellen en sms'en wordt ook aangerekend.

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 1, 2016
Sinds overgang naar tuttimus op 18/10 geen verbruik op gsm in my proximus .Abo mobilus met 120 belminuten en 2,5 g b.Gsm in wel gelinkt maar er is niets zichtbaar van beschikbaar datavolume of belminuten en dus ook niet van verbruik.(data issue ?)

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 1, 2016
Zelfde probleem hier, helaas. Het herinstalleren van de app en/of op 4G gaan lost het probleem niet op. Hopelijk vlug een oplossing hiervoor.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 1, 2016
Allee, voor mij nog een reden om niet over te schakelen naar die Tuttimus buiten dat het voor mij nog duurder uitvalt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 2, 2016
Hier niet veranderd, maar toch miserie. Zelfs sms'en worden gewoon aangerekend. In de maand oktober werd al meer dan 50 euro aangerekend voor sms'en.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 2, 2016
Hier kan ik nu, na een week, opnieuw mijn verbruik zien. Oef