Bedankt Proximus
Als tevreden klant van het eerste uur , een ervaring rijker.
Donderdag 21/10
Geen internet verbinding meer
Aja ze zijn aan het werk in de straat , zal waarschijnlijk wel niet lang duren.
Men is zo vriendelijk geweest om ons NIET te verwittigen van de werken.
Vrijdag 22/10
Putje voor onze oprit , met een vriendelijke nota in de bus “ binnen de 10 dagen zullen we dit terug dicht maken “ ??
Telefoontje naar de helpdesk : nog steeds geen internet , men is hier aan de werken in de straat.
Sorry Mr maar van hieruit kunnen we niets doen.
We zullen maandag voormiddag een technieker langs sturen.
Oké , als dit niet vroeger kan, zullen we er maar een weekend bij nemen.
Geen betalingen uitvoeren , geen smartschool , geen werkvoorbereidingen , geen TV .( Zullen dan maar een gezelschapspelletje spelen zeker.)
Tijdens het weekend toch via FON wat kunnen doen. En voor de rest onze mobile data er doorgejaagd.
Maandag24/10
Een halve dag verlof nemen , zodat de heren van proximus binnen kunnen voor een interventie.
Vroeg uit te veren , vanaf 8h kan je “ de technieker “ verwachten.
Om 7h15 het putje kopen dicht maken ( externe firma ) en dan niets meer.
8h – 9h -10h -11h , 11h40 – toch maar nog eens bellen naar de helpdesk zeker.
Na 45 min iemand aan de lijn gekregen ( want al de medewerkers zijn bezig )
Afspraak is ondertussen afgelopen , op dispatching kunnen ze dit niet meer zien , technieker niet bereikbaar.
De oplossing : Een nieuwe afspraak maken , ja maar dan wel graag nog vandaag.
Dit is niet mogelijk , er is niet meer vrij ??
Opnieuw verlof nemen kan ik niet ( en wil ik niet meer ) , zal dan maar moeten nemen wat er nog vrij is.
WOENSDAG 26/10 eerste mogelijke afspraak , zal deze dan maar vlug reserveren anders nog geen Internet.
Dan zijn we bijna één week verder !! ,
Bravo voor de service.
Als ik niet wil werken neem ik wel een week verlof , geen internet leveren is niet nodig.
Compensatie : geen internet , nemen verlof , …. ??????
Denk dat ik mijn menig “ tevreden klant van het eerst uur “ wat zal moeten bijschaven.
Misschien moet ik wel uitkijken naar ander opties
Bedankt proxiumus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.