Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds vrijdag kan ik geen smsen meer versturen met mijn pay & go kaart , ik dacht dat het aan mijn gsm lag , maar in een andere gsm is het ook zo. Ik belde gisteren de klanten dienst om te vragen of ze dit konden oplossen , die meneer aan de lijn gaf me uitleg dat ik niet de enige was . Hij zei dat hij een dossier ging openen om het probleem optelossen , hij zei dat ik vandaag moest terugbellen . Ik belde dus vandaag terug en kreeg te horen dat ik nog enkele dagen geduld moest hebben , het netwerk is overbelast . Hoe kan dat ? Ik ben redelijk ontevreden hierover aangezien ik mijn gsm bijna uitsluitend gebriuk om te smsen . zijn er nog mensen met dit probleen ? en hoe is het bij jullie opgelost geraakt ?
Beste Sinds 2 dagen zijn we verhuisd en waar we op ons oud adres vlot 70 - 80 Mbps haalden, is het op ons nieuw adres een ramp! We halen tussen de 6 en de 8 Mbps download! Vectoring is nog niet actief had ik begrepen... Kan iemand van jullie eens navragen wanneer de rollout voorzien is? Aan deze snelheid verder doen zal geen optie zijn... Bedankt alvast.
Ik had vroeger all-in pack (tv, internet, gsm, vaste lijn). Door verbouwingen ben ik tijdelijk elders gaan wonen en heb enkel gsm niet opgezegd. Ik ga bijna terug en wil ik opnieuw alles aanvragen. Maar dan zie ik dat Orange Love 64€ voor pakket dat bij me past (oa 2u30 bellen met gsm). Beste proximus, waarom zou ik dit niet proberen? Zijn er voordelen bij proximus itt orange waar ik mss niet van weet? Bedankt!
Ik wil proximus TV! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, denk je dan. Na lang wachten is proximus 3 weken geleden internet komen installeren. Toen besloten om ook proximus TV te nemen. Telefoontje naar de klantendienst (je kent het wel -> 10 keuzemenu's doorlopen, dan 20 minuten wachten , dan medewerker aan de lijn krijgen, doorgeschakeld worden,...) waar ze me vertelden dat je een decoder nodig hebt die je kan gaan afhalen in een proximus winkel. Zo gezegd, ik naar winkel om decoder af te halen -> in winkel zeggen ze dat dit niet meer kan -> in winkel dan gevraagd hoe dit op te lossen -> bellen naar klantendienst (meneer van winkel heeft ook geen andere communicatiekanalen met proximus...) Soit uiteindelijk afspraak vastgekregen met proximus-technieker die decoder zou komen plaatsen (de dag erop al!!). Een uur op voorhand belt technieker met de vraag dat hij zal arriveren om het technische probleem op te lossen -> ik zeg hem dat ik geen technisch probleem heb maar dat ik enkel een d
Sinds gisteren 7 maart 2017 is het niet meer mogelijk ondertitels te krijgen voor RAI uno. Is dit normaal?
Mijn klantnummer is 223203093 Ik had via 080022800 een promo Smartphone + abonnement besteld. Dynalogic verwittegde mij dat zij deze avond zouden leveren. Groot was mijn verwondering toen de koerier toekwam met een doos met enkel een SIM kaartje erin. Geen Smartphone aanwezig. Volgens 080022800 die ik nog gebeld heb moet ik contact nemen met Dynalogic. Ze konden me wel geen telnr bezorgen. Heeft er iemand dat nummer ?
heb via alle wegen, teletekst en decoder, vruchteloos geprobeerd om ondertiteling (Italiaans) te bekomen. lukt me niet. wie kan me de weg wijzen?
Wanneer ik naar netflix ga op tv krijg ik de foutmelding dat er geen verbinding kan gemaakt worden dus met andere woorden krijg geen inlogscherm te zien
Al geruime tijd kan ik op My Proximus mijn fakturen niet meer bekijken , zie dat er plots maandelijks meer aangerekend wordt en wil naar" details bekijken" maar er verschijnt niets . Heb al een vijftal emails gestuurd naar proximus maar krijg er geen antwoord op. We zijn 2017 maar de service van proximus is wel enkele eeuwen blijven steken. Kan iemand mij zeggen hoe ik toch mijn fakturen kan bekijken? Vriendelijke groeten lilyboe
Ik heb thuis geen gsm-ontvangst (boomrijke afgelegen zone), wel al tientallen jaren een vaste lijn van Belgacom. Ik heb wel een gsm (de goedkoopste die ik vond) in het handschoenkastje van mijn auto liggen. Die komt daar hoogstens een paar keer per jaar uit (bv. om iemand te verwittigen dat ik door file wat later op de afspraak zal zijn, of bv. om de wegenwacht te bellen bij lekke band, en natuurlijk 1 keer per jaar om beltegoed te laten bijzetten : 10 euro om NIET te bellen - geweldig !). Maar hoe kan ik de VAB-pechdienst bereiken vanuit Nederland ? Ik zit namelijk in de grensstreeks en rij meermaals per week over Nederlands grondgebied. En daar springt het netwerk van Proximus over op KPN of Vodafoon. En als ik dan een Belgisch nummer willen vormen (zelfs met 32 of met 0032 ervoor) krijg ik steevast de melding dat mijn oproep niet is toegelaten. Overigens lukt het evenmin om een Nederlands nummer te vormen. Nu vindt ik internet deze uitleg : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaq
Beste, Ik probeer al een week mijn voicemail intestellen heb al verschillende keren naar de klantendienst gebeld en dan zegt dat bandje dat het binnen de 2u in orde is maar tot op heden zit ik nogaltijd zonder voicemail wat wel heel ambetant is.
Sinds vele jaren ontvang ik en ook vele andere hun maandelijkse faktuur per mail met ingesloten een att : de faktuur als pdf file , zeer handig en professioneel . Vanaf Maart 2017 bekomt men géén att meer maar een link waar men de fakturen kan opvragen . Echter in het buitenland ( buiten Europa) met low speed access (256k) kan men deze link niet openen . Na 3uur proberen met verschillenden web browsers moet ik het opgeven , het scherm blijft léég . Is dit nu vooruitgang anno 2017 ???? Hoe kan ik in de toekomst mijn fakturen nog bekijken op moet ik terug naar de oude werkwijze via de post verstuurd naar een familielid , vervolgens de faktuur laten scannen en dan doormailen ???? Bellen naar Proximus van buiten Europa gaat ook niet . Opent men deze link die in de maandelijkse mail staat en men bekijk de source bekomt men dit : ( het lukt mij niet volledig om de gegevens van hetgeen wat op het webbrower scherm verschijnt hiernaar toe te kopieren ) link : https://adm
Beste, Sedert verschillende weken verdwijnt er telkens belwaarde van mijn pay&go kaart. Ik heb al getracht te achterhalen waarvoor, maar dat is onduidelijk. Onder mijn verbruik (myproximus) vind ik terug (kan helaas maar de laatste maand raadplegen, maar is waarschijnlijk al langer aan de gang..) dat er telkens €0,4235 aangerekend wordt voor datagebruik (0MB), en dit vaak met 6 of 12 uur tussen. Iedere dag, vaak meerdere keren... En dit tot 22/02, want ik vermoed dat sedert toen mijn belwaarde op is, en ik wil niet herladen, want er verdwijnt toch altijd geld... Ik ben er zeker van dat mobiele data uitgeschakeld is op mijn toestel! Gisteren heb ik naar de klantendienst gebeld, en zij hebben mij geadviseerd om naar een proximus winkel te gaan, omdat zij wel zouden kunnen helpen. Ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest, maar zij kunnen ook niet meer doen. Wel heeft de winkelbediende ook nagekeken of mobiele data uitgeschakeld staat, en dit is het geval, mobiele data sta
Hallo, Ik heb nu al sinds zondag geen netwerkverbinding meer. Dit is zeer lastig wegens ik niet meer kan bellen of sms'en, of andersom kan er mij ook niet meer gebeld worden of gestuurd worden. Heeft iemand het zelfde probleem? Zoja, weet iemand hoe het moet worden opgelost? Alvast bedankt! Groetjes, Kim
Beste, mijn bundel start elke maand op de 4e opnieuw.Vorige maand ben ik voor de eerste keer over mn inbegrepen volume gegaan. Nu zijn we de 5e van de maand maar my proximus geeft nog altijd aan dat ik over mn inbegrepen volume zit en mn infernet gaat nog steeds traag. Mvg josefien
Ik ben een trouwe klant van proximus die altijd tijdig zijn rekeningen betaalt,niet klaagt en zaagt maar nu moet er mij toch iets van mijn hart. Donderdag 2 maart merk ik ineens dat ik niet meer kan bellen : geen netwerk meer. Ik zoek op internet wat ik kan doen: simkaart eruit en opnieuw proberen.......nog geen reactie. Vrijdag 3 maart : ik rij maar naar een proximuswinkel want kan het zelf niet oplossen. Daar krijg ik,na een uurtje aanschuiven, te horen dat een nieuwe simkaart nodig is en ik betaal 10 euro voor een nieuwe kaart. De verkoper doet het nodige op de pc om mijn telefoonnr over te zetten. Het gaat me nu wel lukken zeker. Enkele uren later heb ik nog geen netwerk op de gsm. Zaterdag 4 maart : terug naar de winkel dan maar. Oei de verbinding op pc was mislukt. Geen probleem we gaan het nu oplossen. Enkele uren later nog steeds niks in orde. Dan maar eens naar proximus zelf bellen. Ik krijg vrij snel verbinding en de luisteraar aan de andere kant gaat het nakijken. 10
Gisteren iemand van de klantendienst aan de lijn gehad dat er problemen waren met het activeren van de Simkaarten. Waren ermee bezig en zou tegen vanmorgen opgelost zijn. Nog steeds geen netwerk en geen reactie van Proximus op mijn mail en prive bericht... Wanneer geraakt dit opgelost?
Ik heb een Pay & Go Smart herlaadkaart, en heb daarop mobiele data. Maar wanneer ik op mijn iPhone 5S Mobiele Data activeer en zegt het dat ik niet kan verbinden met een mobiele data netwerk. Ik heb al veel geprobeerd met mijn GSM, maar dat lukte niet. Kunt u me helpen? P.S: APN staat correct ingevuld
We krijgen de bizz punten niet ingeruild, geen toegang?
Het is onmogelijk om de proximus tv app op te starten op de smartphone. Ik krijg als melding dat de app niet geactiveerd is in my proximus. Ik kan in my proximus niet vinden waar ik dit kan activeren. Hoe los ik dit op?
Beste , Enige tijd geleden hebben ze het bedrijf gesloten waar ik werkte , en ben ondertussen zelf een bedrijfje begonnen in garagepoorten . Ik krijg steeds meer telefoon oude klanten van de toenmalige firma . Bij een hoop van deze klanten hebben wij gsm ontvangers geplaatst om de poort te kunnen openen . In deze ontvangers hebben we toen prepaid kaarten gestoken omdat deze enkel een sms moeten versturen bij het instellen en een jaar geldig blijven . Nu lees ik hier dat elke prepaid kaart geidentificeerd moet worden (ook de oude) anders worden ze met de tijd geblokkeerd of zijn niet meer bruikbaar . -Hoe kan ik voorkomen dat deze klanten hun prepaidkaart geblokkeerd word ? heb ook niet van allemaal hun nr . -Kan ik deze kaarten na blokkering terug actief maken ? -Als ik tegen elke klant moet gaan vertellen dat ze een account moeten aanmaken en hoe ze het moeten doen , dan ga ik veel telefoneren en weinig werken en dat is ni echt de bedoeling . Kan ik deze prepaid nrs in 1 acc
Vorige week een gsm via Proximus besteld. Deze zou op dinsdag 07/03 tussen 13u en 18u geleverd worden. Een hele namiddag thuis gebleven (een werkende mens weet dat dit niet simpel is) ,maar geen levering gezien. Contact opgenomen met Proximus Zij verwezen mij door naar Dynalogic, de koerierdienst, de fout zou bij hen zitten Contact opgenomen met Dynalogic ... De gsm zou niet geleverd zijn.De levering moet door Proximus gebeuren. Opnieuw contact opgenomen met Proximus. Ze kunnen mij niet zeggen wanneer de gsm geleverd wordt, mijn abonnement moet ik wel doorbetalen, terwijl ik nu even geen gsm heb. NIET logisch. Betalen voor een dienst die je niet gebruikt. (af en toe kan ik mijn kaart even in een vriend zijn gsm steken, maar dat is het niet eh) Er is op geen enkele manier met mij gecommuniceerd. Als ik zelf niet was beginnen rondbellen, wist ik nu nog van niets. En uiteindelijk weet ik nog niets, want ze kunnen mij niets zeggen. \"Mevrouw, ik begrijp uw frustratie, maar ik kan u niet ve
Kan er mij iemand helpen hoe ik op een bbox3 bepaalde aangesloten toestellen via wifi kan controleren op verbruik en tijd dat ze actief zijn.
Hallo Ik zit met een klein probleempje dat alsmaar groter aan het worden is.. op 7 februari kreeg ik een sms Proximus met het volgende erin: "Proximus-info: Beste klant op 07/02/17 om 07:41 had u het totaalbedrag van uw abonnement met 10.00 Eur overschreden." Ik maak gebruik van een Proximus abonnement waarbij ik 20 euro per maand betaal, hierbij heb ik ongelimiteerd sms'en, 120 belminuten en 1,5 GB mobiel internet. Dus vervolgens ga ik naar de My proximus app en zie het volgende: en dan door even naar beneden te scrollen kwam ik dit tegen: Hoe is het mogelijk dat Proximus me plots geld aanrekent voor internet terwijl ik nog maar 76% van mijn mobiel internet gebruikt had? Ondertussen is dit bedrag opgelopen tot ongeveer 14 euro. Ik heb al mijn apps de toegang ontnomen tot het gebruik van mobiel internet (en roaming) dus ik vraag me echt af hoe dit mogelijk is. Met vriendelijke groeten Sven
kan ik mijn punten ruilen voor gsm
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.