Sinds vele jaren ontvang ik en ook vele andere hun maandelijkse faktuur per mail met ingesloten een att : de faktuur als pdf file , zeer handig en professioneel .
Vanaf Maart 2017 bekomt men géén att meer maar een link waar men de fakturen kan opvragen .
Echter in het buitenland ( buiten Europa) met low speed access (256k) kan men deze link niet openen .
Na 3uur proberen met verschillenden web browsers moet ik het opgeven , het scherm blijft léég . Is dit nu vooruitgang anno 2017 ????
Hoe kan ik in de toekomst mijn fakturen nog bekijken op moet ik terug naar de oude werkwijze via de post verstuurd naar een familielid , vervolgens de faktuur laten scannen en dan doormailen ????
Bellen naar Proximus van buiten Europa gaat ook niet .
Opent men deze link die in de maandelijkse mail staat en men bekijk de source bekomt men dit :
( het lukt mij niet volledig om de gegevens van hetgeen wat op het webbrower scherm verschijnt hiernaar toe te kopieren )
link : https://admit.belgacom.be/
script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.1.11.js"
script type="text/javascript" src="/scripts/jquery.i18n.properties.js" /script
var referringUrl = 'YPA/ypa';
$(document).ready(function() {
var scriptPath = "/scripts/index.js";
$.getScript(scriptPath).done(function( script, textStatus ) {
location = referringUrl;
});
});
/script
En dat blijft zo uren staan op het scherm zonder enige vooruitgang .
Heeft er iemand een oplossing of moet ik terug naar de middeleeuwen ??
Vraag
Faktuur bekijken, opvragen in het buitenland
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.