Antwoord
Ondertiteling Italiaanse zenders
heb via alle wegen, teletekst en decoder, vruchteloos geprobeerd om ondertiteling (Italiaans) te bekomen. lukt me niet. wie kan me de weg wijzen?
Beste antwoord door Marleen
Hallo, ik heb het even uitgeprobeerd: ik kan nu Italiaanse ondertiteling activeren voor RAI 2 zowel via de TT-pagina en 777 en ook via de OK knop: ondertitels: it: bevestigen, niet voor de andere Italiaanse zenders.
Er zijn op dit ogenblik dus geen ondertitels beschikbaar daar, want als er ondertitels beschikbaar zijn zal u de optie 'ondertitels' zien staan.
Meer info over het activeren en deactiveren van ondertitels op Proximus TV en de zenders waarop ondertiteling mogelijk is:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/onderitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Er zijn op dit ogenblik dus geen ondertitels beschikbaar daar, want als er ondertitels beschikbaar zijn zal u de optie 'ondertitels' zien staan.
Meer info over het activeren en deactiveren van ondertitels op Proximus TV en de zenders waarop ondertiteling mogelijk is:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/onderitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.