Hallo
Ik zit met een klein probleempje dat alsmaar groter aan het worden is.. op 7 februari kreeg ik een sms Proximus met het volgende erin: "Proximus-info: Beste klant op 07/02/17 om 07:41 had u het totaalbedrag van uw abonnement met 10.00 Eur overschreden."
Ik maak gebruik van een Proximus abonnement waarbij ik 20 euro per maand betaal, hierbij heb ik ongelimiteerd sms'en, 120 belminuten en 1,5 GB mobiel internet.
Dus vervolgens ga ik naar de My proximus app en zie het volgende:
en dan door even naar beneden te scrollen kwam ik dit tegen:
Hoe is het mogelijk dat Proximus me plots geld aanrekent voor internet terwijl ik nog maar 76% van mijn mobiel internet gebruikt had? Ondertussen is dit bedrag opgelopen tot ongeveer 14 euro. Ik heb al mijn apps de toegang ontnomen tot het gebruik van mobiel internet (en roaming) dus ik vraag me echt af hoe dit mogelijk is.
Met vriendelijke groeten
Sven
Vraag
Nog 'gratis' mobiel internet over maar moet toch extra betalen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

