Skip to main content

Voicemail

  • March 8, 2017
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Beste,

Ik probeer al een week mijn voicemail intestellen heb al verschillende keren naar de klantendienst gebeld en dan zegt dat bandje dat het binnen de 2u in orde is maar tot op heden zit ik nogaltijd zonder voicemail wat wel heel ambetant is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • Apprentice
  • March 9, 2017
Idem, zelfde probleem hier. Zowel via klantendienst (6000) en de myproximus...

Martin
  • March 9, 2017
Lukt het dan niet via 1969 >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_config/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/uw-voicemail-instellen.html

FAQ's > https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_voicemail/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail.html

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 9, 2017
Hei,

gaat het over voicemail op gsm of op vaste lijn ?

groeten

Tina

  • Apprentice
  • March 9, 2017
Tina,

Bij mij gaat het om voicemail op gsm. Het lukt me niet om deze te activeren. Als ik bv bel naar 1230, krijg ik de melding dat ik moet contact opnemen met de klantendienst om mijn voicemail te activeren.

Joke

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 10, 2017
Beste Joke, Kan je ons via priébericht het betrokken gsmnummer geven? Zo kunnen we nakijken of je voicemail bij ons actief staat. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden. Mvg, Freya