Skip to main content
Vraag

Problemen mobiel internet

  • February 23, 2017
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Ik heb een Pay & Go Smart herlaadkaart, en heb daarop mobiele data. Maar wanneer ik op mijn iPhone 5S Mobiele Data activeer en zegt het dat ik niet kan verbinden met een mobiele data netwerk.

Ik heb al veel geprobeerd met mijn GSM, maar dat lukte niet. Kunt u me helpen?

P.S: APN staat correct ingevuld
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 27, 2017
Hallo Florrr!

Kan u mij het betrokken oproepnummer even doorgeven via een privébericht?

Dan kijk ik het nodige voor u na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

  • Apprentice
  • March 4, 2017
veranderen naar " familus" niet anders dan miserie met 4G . als je bent zeggen ze dat alles in orde is en dan blijkt het toch weer niet zo te zijn , grrr
heb je dan 2 gb dan blijk je er steeds over te zitten, constant sms dat je erover zit, blijkt dat ze bij omschakeling naar familus 2 gsmnr niet verandert hebben , niet anders dan fouten...en wij zitten met een rekening en 4g die we niet kunnen gebruiken

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 9, 2017
Dag Christof,

Dat klinkt allemaal niet zo amusant!

Oprecht excuses voor de situatie, kan je mij even de correcte klantgegevens bezorgen. Wil het alvast graag met je recht zetten! Kan steeds via PB https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky