Beste
Sinds 2 dagen zijn we verhuisd en waar we op ons oud adres vlot 70 - 80 Mbps haalden, is het op ons nieuw adres een ramp! We halen tussen de 6 en de 8 Mbps download!
Vectoring is nog niet actief had ik begrepen... Kan iemand van jullie eens navragen wanneer de rollout voorzien is?
Aan deze snelheid verder doen zal geen optie zijn...
Bedankt alvast.
Antwoord
Nieuwe woonst - supertraag internet...
Beste antwoord door sabineb
Hi Ward,
Op het 'Het Gemet' is geen snelheid van 70-80Mbps mogelijk. Huidige synchronisatie snelheid tot aan je router zie ik is 12Mbps momenteel. Bij een nieuwe aansluiting gaat DLM dan enkele weken de lijn monitoren om die dan op te trekken. In beste geval hier zou dat 30Mbps worden.
Heb nu de DLM geforceerd om dit rapper uit te voeren zonder de 2 à 3 weken monitoring, zodoende speed wat opgetrokken wordt..
in de rollout tool zie ik niet uitbreiding van de infrastructuur voorzien om op dat adres hogere snelheden te halen, dit betekent dus geen upgrade op korte termijn.
Mvg Sabine
Op het 'Het Gemet' is geen snelheid van 70-80Mbps mogelijk. Huidige synchronisatie snelheid tot aan je router zie ik is 12Mbps momenteel. Bij een nieuwe aansluiting gaat DLM dan enkele weken de lijn monitoren om die dan op te trekken. In beste geval hier zou dat 30Mbps worden.
Heb nu de DLM geforceerd om dit rapper uit te voeren zonder de 2 à 3 weken monitoring, zodoende speed wat opgetrokken wordt..
in de rollout tool zie ik niet uitbreiding van de infrastructuur voorzien om op dat adres hogere snelheden te halen, dit betekent dus geen upgrade op korte termijn.
Mvg Sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.