Skip to main content

Kan geen sms meer sturen met Proximus Pay&Go kaart

• July 31, 2012
  • 8 reacties
  • 818 Bekeken

Sinds vrijdag kan ik geen smsen meer versturen met mijn pay & go kaart , ik dacht dat het aan mijn gsm lag , maar in een andere gsm is het ook zo.

Ik belde gisteren de klanten dienst om te vragen of ze dit konden oplossen , die meneer aan de lijn gaf me uitleg dat ik niet de enige was .

Hij zei dat hij een dossier ging openen om het probleem optelossen , hij zei dat ik vandaag moest terugbellen .

Ik belde dus vandaag terug en kreeg te horen dat ik nog enkele dagen geduld moest hebben , het netwerk is overbelast .

Hoe kan dat ? Ik ben redelijk ontevreden hierover aangezien ik mijn gsm bijna uitsluitend gebriuk om te smsen .

zijn er nog mensen met dit probleen ? en hoe is het bij jullie opgelost geraakt ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

• Apprentice
  • March 4, 2017
Sinds enkele dagen is het inderdaad bij mij ook niet meer mogelijk om SMS te versturen en kan dus niet antwoorden op ontvangen berichten - heb ook pay & go kaart Proximus.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • March 6, 2017
Hallo Frank!

Kan u mij het betrokken oproepnummer doorgeven aub?

Dan kijk ik het nodige na voor u.

Mvg,

Wouter

• Apprentice
  • March 6, 2017
Wouter,

0478 24 88 40

KAN GEEN SMS VERSTUREN
+ IN DE AUTO WORDT DE GMS VIA BLUETOOTH OOK NIET VERBONDEN.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • March 7, 2017
Hallo Frank!

Hebt u uw huidige simkaart al eens in een ander toestel gestoken, betreffende het bluetooth probleem kunnen wij helaas geen ondersteuning bieden omdat dit hardware gerelateerd is.

Mvg,

Wouter

• Apprentice
  • March 7, 2017
Wouter , goede morgen

Eerst even dit: met een pay & go kaart kan je toch SMS versturen of niet?

In m'n wagen werkte bluetooth wel toen ik nog een abonnement had. Is dit een mogelijkheid die nu via een pay & go kaart ook niet meer beschikbaar is? Heb ik terug een abonnement nodig?

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • March 8, 2017
Hallo Frank!

Ik kan u verzekeren dat Bluetooth geen impact heeft op uw herlaadkaart, ik heb ook een intern ticket opgemaakt betreffende uw sms-probleem. Een technieker zal dit zo snel mogelijk bekijken.

Het referentienummer hiervan is IM8102084.

Mvg,

Wouter

• Apprentice
  • March 10, 2017
Hallo,

Wat SMS betreft: zou het kunnen dat als je een contactpersoon hebt met 2 telefoonnummers, dat je dan geen SMS kan versturen (ondanks het feit dat je één van die twee nrs kiest)?

Gisteren opnieuw geprobeerd mijn smartphone via bluetooth te verbinden: antwoord gaan GSM gevonden.
Dit lukte vroeger altijd wel toen ik nog een abonnement had. Nu met pay & go kaart wordt die GSM niet gevonden, jammer.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 10, 2017
Dag Anne,

Dit zou geen probleem mogen vormen. Naar een persoon met 2 nummers zou je ook moeten kunnen sms'en.

Voor de Bluetooth lijkt me dit iets eerder toestel gerelateerd dan aan je simkaart. Deze twee staan namelijk los van elkaar.

Mvg, Nicky