Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, hoe kan je dit dit product opzeggen ? Ik heb een BIZZ-ALL IN en heb standaard in het abonnement MS One Drive for Business. Daarnaast (bij 'andere producten'-overzicht) heb ik een MS Office 365 Business Premium abonnement. Dit laatste wil ik dus schrappen / annuleren. Dit werd reeds meermaals doorgegeven...doch steeds duikt dit weer op in mijn facturen en moet ik rechtzettingen vragen. Ik vermoed dat men niet goed weet dat MS One Drive for Business (wat standaard in een BIZZ ALL IN zit) NIET hetzelfde is als MS Office 365 Business Premium. Nergens staan in je 'productoverzicht' een 'annulatieknop'...wel 'bestelknoppen'...toch wel vreemd. Graag een definitieve oplossing !
Voorheen had ik proximus TV met het entertainment pack. Volgens al de uitleg die we kregen, en zoals nog altijd op de website van Proximus zelf staat, gingen we met de nieuwe Familus één TV-bundel gratis krijgen. Waarom wordt dan de hernoemde Entertainment Channels TV-bundel op mijn factuur vrolijk aangerekend?
Ik heb gisteren een nieuwe gsm (samsung galaxy a5 2017) gekocht in de mediamarkt in Nl. Geen problemen ondervonden, alles werkt buiten mijn mobiele gegevens kan iemand mij helpen? Ik heb ook gezocht naar de apn instellingen op de site van proximus,maar mijn toestel staat niet tussen de lijst
Hallo, Ik las dat wel meer mensen hier last van hebben; ik zat deze maand op 104% procent van mijn mobiele date en kreeg een bericht dat ik €10 extra kosten had. (€ 10 voor 1230MB lijkt me heel overdreven maar oke) Ik kocht een bundel van 500MB bij. Die vloog er door, ik kocht een 2de bundel bij. Die staat nu op 68%. Daarna kreeg ik een bericht dat ik €50 boven mijn factuurkosten zat?? Ik zit nu aan een bedrag van €109? Ik weet dat de app vertraging heeft, maar het is zo sinds zaterdag. Dit is nu al de tweede keer dat er gigantische bedragen bij mijn factuur gerekend worden. De eerste keer was in januari, dat heb ik toen meteen gemeld. Jullie hebben mij het extra bedrag toen terug betaald, waar ik heel dankbaar voor ben maar ik kreeg wel de boodschap mee 'dat ik moest opletten met mijn datagebruik' en dat jullie het voor 1 keer zouden terug vergoeden. Kunnen jullie dit bekijken? Bedankt! Groeten.
Hoi! Op 13/04/2017 ben ik overgestapt op een abonnement. (Mobulus S met favo app facebook) Deze werd normaal gezien de dag erna geactiveerd. Ik heb hier ook bevestigingen van gekregen via sms. Ik kreeg continu een sms dat ik 10mb had verbruikt en een hoge factuur moest beperken. Ineens in het midden van een verleng weekend sluiten jullie mijn internet af.. Ik kon jullie niet bereiken en zat zonder internet.. Toen ik dinsdag 18/04 naar de klantendienst belde werd ik serieus afgesnauwd door de persoon aan de telefoon.. die insinueerde dat ik op verschillende sites zat waar ik eigenlijk niet op hoef te zitten en daarom mijn 1gig op is.. (op 2 dagen?!) en dat ik jullie maar moest mailen.. Dus vandaar mijn bericht.. ik ben echter zeer ontevreden dat jullie mij zo behandelen! Ik wil mijn internet terug en ik wil hier echt een compensatie voor! Ik ben nog Maar juist overgestapt en ik heb nog geen internet gekregen en alleen maar miserie!! Ik ben echt ontevreden!
ik geniet al 3 jaar van deze 5euro korting wel jaarlijks aanvragen zoals ik altijd deed. In januari dit jaar terug aangevraagd er werd dossier opgesteld en HET GING IN FEBRUARI allemaal in orde zijn. factuur in februari was het weer van hetzelfde korting nergens te vinden, terug gebeld en terug hetzelfde liedje dossier opgemaakt en HET GING ALLEMAAL IN ORDE ZIJN VANAF MAART. Factuur van maart gekregen en tot grote verbazing terug GEEN korting te vinden , gebeld met klantendienst en plots is deze korting niet meer geldig.......... waarom zeggen ze dan 2 maand na elkaar het komt zeker volgende maand in orde, graag eens duidelijke uitleg waarom er daar dan gelogen word ????????????? Zeer ontevreden klant
Is Samsung TV nu beschikbaar of niet
Hallo Onder 614888975 klantennummer kreeg ik vandaag 1 maand gratis mijn abonemt van 65 euro. Ik moest nu 61.41 betalen hoe komt dat er nog kleïn bedrag open staat kan dit voledig in rekening worden gebracht. Mvg
Op 11 april heb ik het programma "The sky is the limit" opgenomen maar nu kan ik dit nier meer wissen. Hoe kan ik dit oplossen?
Hey! Ik ben een nieuwe klant. Nu reeds meer dan een volle week. Er werd me verteld dat het even zou duren voor ik online tv kon kijken op de computer. Maar ondertussen kan ik op myproximus mijn pack raadplegen en dacht ik dat het tv kijken nu wel moest lukken. Het duurt naar mijn mening heel lang, aangezien ik ook betaal voor die week zonder tv. Daarnaast kreeg ik 2 dagen na mijn overschakeling van gsm-nummer al te horen dat mijn mobiele data op was. Dit is onmogelijk want in mijn abonnement zit 2GB. Karlien
Ik ben nog maar pas overgestapt naar Proximus en ga mijn tweede probleem neerpennen ( al 2 meer dan al die jaren bij mijn vorige provider....) Op sommige Vlaamse zenders (de rest heb ik niet getest) kan ik wel tv kijken maar na enkele seconden begint mijn beeld en geluid te haperen . Heb gemerkt dat het steeds bij de HD zenders is. Ik vroeg het mij al af waarom er nog steeds de gewone (niet-HD) zenders worden opgenomen in de zenderslijst van Proximus, dit is blijkbaar als back up.... Krijg al weer heimwee naar mijn vorige provider....nooit last toen. Is dit een probleem bij de decoder, UTP,...?
Wat is de gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen in de user-interface van de PLC Wifi-Extender?
Wanneer ik een programma dat ik opgenomen heb via mijn decoder wens te bekijken op mijn laptop, dan zijn er geen ondertitels zichtbaar. Is dit normaal of is er een oplossing?
Opnieuw heel wat problemen met mijn internetverbinding !!! Valt regelmatig weg Alles gereset maar na een tijdje opnieuw problemen.
Hallo, Reeds enkele maanden krijgen we regelmatig de melding (Meestal enkele dagen voor het einde van de maand) dat we onze limiet hebben bereikt van data gebruik. Bij nazicht nu op MyProximus, zie ik dat het verbruik via FON door andere mensen, ook bij ons eigen verbruik geteld wordt. Zo wordt er momenteel al 23 GB welke via FON Hotspot gebruikt is bijgeteld bij ons verbruik. Geen wonder dat we over de limiet zitten. Ik heb FON net uitgeschakeld en hopelijk is het probleem nu verholpen. Maar het hele hotspot gebeuren van proximus heeft dus gigantisch grote hiaten!! gr Rudy
Sinds enkele dagen synchroniseren mijn mails niet meer zowel op ipad als op smartphone (samsung galaxy j3). Volgens proximus is er niets mis maar ik vind het toch bizar dat het met 2 toestellen samen gebeurt (heb geen updates uitgevoerd) Nog iemand dit probleem (gehad) en is er een andere oplossing dan acoount verwijderen en opnieuw installeren?
sinds gisteren kan ik geen e-mails meer ontvangen.De mailbox vraagt steeds een wachtwoord, en kan geen verbinding maken met server skynet.Wat kan ik doen om terug mails te ontvangen?
Hallo op 03/04 zijn wij verhuisd en is de installatie vlekkeloos verlopen. Op dat moment zijn wij ook overstapt op Tuttimus. Zelfde week heb ik nog aangevraagd om "weergave oproeper " te activeren. Ik kan op MyProximus zien dat deze geactiveerd is, maar in praktijk is die niet actief, iedere oproep komt binnen als anoniem (ter info : zelfde telefoon toestel en hadden op het oude adres ook de optie en toen werkte het wel Kunnen jullie dit nazien groeten gino
Gedurende de voorbije weken ervaren we vaak dat we het programma Sturm der Liebe niet kunnen opnemen. We programmeren de opname van het programma, maar de opname start niet wanneer het programma start. Het is ook niet mogelijk om de opname manueel te starten. Het probleem deed zich o.m. deze avond voor.
Beste, Eind februari stapten wij over naar Tutimus. Tot op heden hebben wij nog steeds geen code ontvangen voor de gratis Netflix. Hoe kan ik hieraan geraken? Mvg Koen Amelinckx
Mijn vriend is zijn simkaart verloren en is geregistreerd op zijn naam,kan ik in zijn naam nieuwe simkaart met nummerbehoud aanvragen met zijn identiteitskaart of moet hij deze aanvraag zelf doen??kan dit telefonisch of moet dit in de shop gebeuren??
Ik ben nu ongeveer 3 dagen klant bij Proximus en mijn factuur krijgt ineens al een extra kost van €7. Als ik naar de details ga kijken, zie ik dat er sms'n zijn verstuurd naar een buitenlands nummer zonder dat ik dit heb gedaan. Ik krijg dus deze kost die oploopt zonder te weten waar dit vandaan komt. Iemand die dit probleem ook al heeft voorgehad of weet hoe ik dit snel kan oplossen? Alle hulp is welkom!
Sinds enkele weken kunnen we opgenomen (PVR) opnames niet meer deftig bekijken. Ten eerste lukt doorspoelen of terugspoelen amper. Nog vervelender is het constant haperen van geluid/beeld. Alles reeds uitgetrokken en opnieuw opgestart, dan is het soms beter. Maar het probleem blijft steeds terugkeren. (Vooral vtm hebben we de indruk). Kan niet de bedoeling zijn om steeds modem en decoder opnieuw op te starten waardoor dan weer andere opnames onderbroken worden...
Hallo, Ik heb eens een vraagje over mijn internetsnelheid. Ik heb onlangs de B-Box 2 vervangen door een B-Box 3 om te genieten van een snellere Wi-Fi verbinding. We halen nu rond de 40Mbps met wifi en met kabel 45Mbps. Ik heb eens de snelheden bekeken die ik op mijn adres kan halen: Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 93,6 Mbps download - 7,93 Mbps upload Min.: 45,4 Mbps download - 1,7 Mbps upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max.: 93,6 Mbps download - 7,93 Mbps upload Min.: 45,4 Mbps download - 1,7 Mbps upload Een proximusmedewerker zei dat ze mijn lijn gaan controleren en dan eventueel gingen verhogen indien mogelijk. Mijn vraag nu hoelang zou het duren voor de verhoging van mijn snelheid en zou ik dan ook de maximale snelheid halen (93Mbps)? Moet ik anders eens een automatische lijntest doen? Ik vroeg het me gewoon af, dus er is geen haast bij! ☺️
Daarnet voor de eerste keer gebruik gemaakt van de chatdienst. Ook al was het een feestdag (Paasmaandag). Ik was blijkbaar de zesde in de wachtrij, dus begon ik uitvoerig mijn vraag te typen. En te wachten. Ik werd vijfde, vierde, derde, tweede en eerste in de wachtrij. Dus het ging wel vooruit. Tot het plots aan mij was, verscheen dit: En werd meteen ook al mijn eerder ingevoerde chattekst verwijderd. Weet je, ik zal morgen wel eens bellen. Die chat gebruik ik niet meer.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.