Skip to main content
Antwoord

Nieuwe klant en mijn tv op mijn computer doet het niet

  • April 17, 2017
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Hey!

Ik ben een nieuwe klant. Nu reeds meer dan een volle week. Er werd me verteld dat het even zou duren voor ik online tv kon kijken op de computer. Maar ondertussen kan ik op myproximus mijn pack raadplegen en dacht ik dat het tv kijken nu wel moest lukken. Het duurt naar mijn mening heel lang, aangezien ik ook betaal voor die week zonder tv.

Daarnaast kreeg ik 2 dagen na mijn overschakeling van gsm-nummer al te horen dat mijn mobiele data op was. Dit is onmogelijk want in mijn abonnement zit 2GB.

Karlien

Beste antwoord door AndyM

Dag KarlienGoeman,

Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account was niet correct gekoppeld aan ProximusTV. Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Je kan nu tv kijken via www.proximustv.be of via de ProximusTV app op je gsm.

Extra tips zijn terug te vinden op onze support site :

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • April 18, 2017
Dag KarlienGoeman,

Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account was niet correct gekoppeld aan ProximusTV. Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Je kan nu tv kijken via www.proximustv.be of via de ProximusTV app op je gsm.

Extra tips zijn terug te vinden op onze support site :

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html

Met vriendelijke groeten,
AndyM

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 18, 2017
Dag AndyM,

Ik kon even tv kijken, maar na het opnieuw aanmelden zei deze weer dat ik geen abonnement had. Kan ik hier zelf iets aan doen?

Alvast bedankt,
Karlien

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • April 18, 2017
Karlien, is dit via de webpagina of de app? Kan je de app eens volledig verwijderen en opnieuw toevoegen. Probeer dan opnieuw in te loggen met je e-mailadres.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 18, 2017
Via de webpagina.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • April 18, 2017
Kan je in dat geval eens je cookies verwijderen en opnieuw proberen? Vergeet niet opnieuw aan te melden na het verwijderen van de cookies.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 18, 2017
Het lukt! Bedankt!