Hey!
Ik ben een nieuwe klant. Nu reeds meer dan een volle week. Er werd me verteld dat het even zou duren voor ik online tv kon kijken op de computer. Maar ondertussen kan ik op myproximus mijn pack raadplegen en dacht ik dat het tv kijken nu wel moest lukken. Het duurt naar mijn mening heel lang, aangezien ik ook betaal voor die week zonder tv.
Daarnaast kreeg ik 2 dagen na mijn overschakeling van gsm-nummer al te horen dat mijn mobiele data op was. Dit is onmogelijk want in mijn abonnement zit 2GB.
Karlien
Antwoord
Nieuwe klant en mijn tv op mijn computer doet het niet
Beste antwoord door AndyM
Dag KarlienGoeman,
Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account was niet correct gekoppeld aan ProximusTV. Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Je kan nu tv kijken via www.proximustv.be of via de ProximusTV app op je gsm.
Extra tips zijn terug te vinden op onze support site :
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account was niet correct gekoppeld aan ProximusTV. Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Je kan nu tv kijken via www.proximustv.be of via de ProximusTV app op je gsm.
Extra tips zijn terug te vinden op onze support site :
https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv/particulieren/support/televisie.html
Met vriendelijke groeten,
AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.