Skip to main content
Antwoord

Mobiele gegevens werken niet

  • April 18, 2017
  • 2 reacties
  • 445 Bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe gsm (samsung galaxy a5 2017) gekocht in de mediamarkt in Nl. Geen problemen ondervonden, alles werkt buiten mijn mobiele gegevens kan iemand mij helpen? Ik heb ook gezocht naar de apn instellingen op de site van proximus,maar mijn toestel staat niet tussen de lijst

Beste antwoord door WouterM

Hallo Simon!

Dit zou normaalgezien toch moeten werken...

Hebt u al geprobeerd met dezelfde simkaart in een ander toestel met de zelfde instellingen? (internet.proximus.be als APN)

Mocht dit wel werken in een ander toestel, gaat de fout in het toestel liggen.

U mag mij hierover verder op de hoogte houden via een privébericht.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • April 18, 2017
Simon,
Kun je hiermee verder?
Groetjes,
Wim

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • April 19, 2017
Hallo Simon!

Dit zou normaalgezien toch moeten werken...

Hebt u al geprobeerd met dezelfde simkaart in een ander toestel met de zelfde instellingen? (internet.proximus.be als APN)

Mocht dit wel werken in een ander toestel, gaat de fout in het toestel liggen.

U mag mij hierover verder op de hoogte houden via een privébericht.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter