Hallo,
Reeds enkele maanden krijgen we regelmatig de melding (Meestal enkele dagen voor het einde van de maand) dat we onze limiet hebben bereikt van data gebruik.
Bij nazicht nu op MyProximus, zie ik dat het verbruik via FON door andere mensen, ook bij ons eigen verbruik geteld wordt.
Zo wordt er momenteel al 23 GB welke via FON Hotspot gebruikt is bijgeteld bij ons verbruik.
Geen wonder dat we over de limiet zitten.
Ik heb FON net uitgeschakeld en hopelijk is het probleem nu verholpen. Maar het hele hotspot gebeuren van proximus heeft dus gigantisch grote hiaten!!
gr
Rudy
Antwoord
Internet verbruik omvat ook FON gebruik (zelf hebben we geen Hotspot account) ?!
Beste antwoord door ThomasP
Hey Rudy, hier moet ik je even tegenspreken.
Wanneer een 3de persoon op jouw FON gaan surfen gaat dit verbruik NIET van jouw limiet af.
Wat wel wordt bijgeteld is FON verbruik op jouw persoonlijke login. Zo zie ik dat deze 23GB afkomstig is van jouw FON login. Je kan deze ook controleren via je MyProximus.
Controleer dus of je geen toestellen hebt die verbinding maken met de FON zoals smartphones of tablets. Mogelijk verbinden deze automatisch wanneer je je login hebt opgeslagen op je toestel. Als je niet zeker bent en je vermoedt dat iemand anders met je login bezig is, kan je best je wachtwoord wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Succes!
Indien je nog vragen hebt of je wenst dat wij even een reset wachtwoord uitvoeren van je FON account, aarzel niet om ons even opnieuw te contacteren.
Wanneer een 3de persoon op jouw FON gaan surfen gaat dit verbruik NIET van jouw limiet af.
Wat wel wordt bijgeteld is FON verbruik op jouw persoonlijke login. Zo zie ik dat deze 23GB afkomstig is van jouw FON login. Je kan deze ook controleren via je MyProximus.
Controleer dus of je geen toestellen hebt die verbinding maken met de FON zoals smartphones of tablets. Mogelijk verbinden deze automatisch wanneer je je login hebt opgeslagen op je toestel. Als je niet zeker bent en je vermoedt dat iemand anders met je login bezig is, kan je best je wachtwoord wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Succes!
Indien je nog vragen hebt of je wenst dat wij even een reset wachtwoord uitvoeren van je FON account, aarzel niet om ons even opnieuw te contacteren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.