Skip to main content
Antwoord

Weergave oproeper

  • April 14, 2017
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo
op 03/04 zijn wij verhuisd en is de installatie vlekkeloos verlopen. Op dat moment zijn wij ook overstapt op Tuttimus.
Zelfde week heb ik nog aangevraagd om "weergave oproeper " te activeren.
Ik kan op MyProximus zien dat deze geactiveerd is, maar in praktijk is die niet actief, iedere oproep komt binnen als anoniem
(ter info : zelfde telefoon toestel en hadden op het oude adres ook de optie en toen werkte het wel
Kunnen jullie dit nazien
groeten
gino

Beste antwoord door ThomasP

Hey Gino, ik heb dit even voor je nagekeken maar de weergave oproeper is correct actief. Ik heb hem voor alle zekerheid even gereset. Kan je opnieuw proberen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 14, 2017
Beste

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • April 18, 2017
Hey Gino, ik heb dit even voor je nagekeken maar de weergave oproeper is correct actief. Ik heb hem voor alle zekerheid even gereset. Kan je opnieuw proberen?