Skip to main content
Antwoord

Gratis Netflix

  • April 17, 2017
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Beste,

Eind februari stapten wij over naar Tutimus. Tot op heden hebben wij nog steeds geen code ontvangen voor de gratis Netflix.
Hoe kan ik hieraan geraken?

Mvg

Koen Amelinckx

Beste antwoord door Francklin

De Netflix code wordt normaal gezien ten laatste 10 werkdagen na de activatie van het pack per post verstuurd.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Antwoord
  • April 17, 2017
De Netflix code wordt normaal gezien ten laatste 10 werkdagen na de activatie van het pack per post verstuurd.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 18, 2017
Dag Koen,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het graag voor je na.

Groeten

Koen