Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
gisteren telefoon gekregen , voor een korting van 20 % i.v.m trouwe klant zijnde , vandaag mail gekregen , met onjuiste gegevens op EN aangepaste type abbo's ! direct gebeld voor meer uitleg is : niks aan te doen meneer , u heeft dit zo gevraagd ?? IK DENK HET NIET ! spijtig dat dit moet gebeuren na jaren vaste klant te zijn
Na drie maanden Neflix krijgen we plots volgende mail van Netflix We zien je niet graag gaan Beste , Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van zaterdag 14 oktober 2017. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus. Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen. Natuurlijk kunnen we vernieuwen via Neflix maar niet aan het tarief dat we via Proximus hadden. Ik vind dit redelijk brutaal ons van de ene dag op de andere zonder zetten, zonder verwittigen en de indruk nalaten dat we ons rekening niet betalen of zo? Wat loopt hier verkeerd eigenlijk?
Vandaag bericht ontvangen dat mijn Smile Together 10 abonnement van de markt verdwijnt. Het wordt vervangen door Mobile 10 : 1.24 euro goedkoper. Goed nieuw waar ik alleen maar voordelen bij heb ?? Bij Smile Together 10 kon ik beperkt bellen en SMS versturen, en vooral : ik had recht op 600 gratis belminuten per maand voor bellen in het weekeinde naar vaste lijnen en proximus nummers. Bij Mobile 10 : onbeperkt SMS, 90 minuten bellen, en 250 MB. Ik heb een oude gsm, en kan dus niets doen met de 250 MB. Wel de veelgebruikte gratis 600 together-minuten kwijt ! Hallo, waar zijn hier mijn voordelen ? Ik wil vooral bellen, niet surfen. Geen ander voorstel ?? Ik vermoed dat er nog een heleboel mensen in mijn geval verkeren,
Hallo, over twee weken hebben we ingetekend voor over ta gaan naar tuttimus pakket, ze gingen vandaag iemand bij ons thuis laten komen voor ons internet en vaste lijn aan te sluiten yerwijl wij dit al 7jaar hebben van proximus persoon ging tussen 10u en 14u langs komen, neem daarvoor 1 dag verlof maar heb deze persoon niet gezien, vaste klanten in de steek laten en tot vandaag is mijn abonnement nog niet gewijzigd dank u proximus
Hallo, ik probeer toegang te krijgen tot mijn Premium Club-punten. Ik geraak echter niet op de juiste pagina en word telkens doorverwezen naar de pagina van de Bizz Club (waarvoor ik niet in aanmerking kom). Hoe/waar kan ik mijn Premium Club-punten vinden en inruilen? Alvast bedankt
Meer dan een maand geleden stuurde ik een privébericht met een vraag. Ik kreeg geen antwoord. Het kan zijn dat men het antwoord nog niet kan geven omdat ze nog naar een oplossing zoeken maar laat dat dan ook weten. Of is de privéberichtendienst out of order? Zorg er dan misschien voor dat we er geen kunnen schrijven.
Een week geleden zou volgend probleem voorgelegd worden aan de engineers van Proximus: geen verbinding mogelijk van tv app met tv via chromecast. Is er al een oplossing voor dit probleem?
Voorheen geen problemen, maar sinds enkele dagen krijg ik foutcode als ik 'replay' kijk. Ik kijk via Google Chroom browser Er komt 'CscProxy - CSCUniqueID is not correct' op het scherm. Weet niet wat dit betekend en zou graag een oplossing vinden om terug Replay te kijken
Na een herlaadbeurt van 15€ kreeg mijn dochter een sms dat ze onbeperkt kon sms'en, zoals ook op de website vermeld bij de herlading. Wanneer ze echter voor 16u sms't dan gaat dit wel van haar belkrediet. Dit kan toch niet correct zijn!
Binnenkort verhuizen wij naar een nieuw adres. De verhuis is reeds aangevraagd, maar al de producten van Proximus zijn op die nieuwe locatie beneden alle pijl. Het gaat hier om de Wiekevorstsesteenweg in Heist op den Berg. De vaste lijn zou een snelheid van 4mbit hebben, in huis is er geen bereik van 4G of voice van de gsm. Is er een mogelijkheid dat dit gebied onder handen wordt genomen door Proximus, zodat ze daar wel een goeie service kunnen garanderen? Anders gaan wij genoodzaakt zijn naar een andere provider te gaan. En dat is in mijn geval wel lastig, aangezien ik een mobiel plan van mijn werkgever heb. Kan hier iets aan gedaan worden?
Afgelopen nacht (18/10) had ik de nba wedstrijd cleveland-boston ingesteld om op te nemen s'nachts op eleven (zender 651). De opname staat wel tussen mijn opnames, maar als ik de opname afspeel is blijkbaar frans 5 (zender 246) opgenomen. Kan dit op de een of andere manier opgelost worden? En moet ik doen zodat dit zeker niet meer gebeurd? Het heropstarten van de decoder heb ik al reeds geprobeerd en veranderde niets.
Beste, Ik ben dit echt beu, Proximus behoort tot de beste provider om zijn klanten van de ene dienst naar de andere dienst te sturen zonder een oplossing. Oplossing: als klant mag ik het zelf gaan oplossen. A ja, en uw contract opzeggen is niet mogelijk, gelieve dit te doen tussen 09:00 - 17:00. Mvg Paul Demarbaix
Hoe kan ik men e-mailadres voor premium club veranderen? Er staat een e-mailadres dat niet meer actief is, krijg altijd foutmelding als ik het wil corrigeren. Hierdoor kan ik geen punten omruilen omdat deze dan naar eenadres gestuurd word dat inactief is.
Ik had een tijdje terug via MyPremium punten een waardebon van 5euro gekocht voor iTunes. Ik heb daar een email met code voor ontvangen, maar per vergissing de email gedelete. Kan ik die code opnieuw opvragen?
Reeds 5 maanden op rij klopt het bedrag niet op mijn factuur. Ik heb iedere maand de klantendienst gecontacteerd om dit te melden en telkens werd het bedrag aangepast. Er werd mij ook beloofd dat ze dit probleem gingen oplossen! Nog steeds is dit probleem niet opgelost en het is nu al reeds zo erg dat het bedrag na creditatie nog niet klopt! Wat moet ik doen??
Ik kan niet inloggen op de proximus tv app! Al 2 maal telefonisch contact gehad en telkens instructies gekregen maar lukt nog altijd niet!
Nog steeds niet in orde al bijna 4 maanden miserie.
Op TV is er bijvoorbeeld familie en ik ga naar men slaapkamer om dit voor te kijken. (Woonkamer decoder) (slaapkamer Laptop). Ik herstart dan familie en na een tijd is het beeld niet meer syncroon met audio. Dit is elke keer zo enkel als men dit rechtstreeks via de laptop doet. Volgend probleem dat bij de app is dat na een bepaalde periode ineens een scherm over de tv verschijnt met not scheduled? en dit krijg ik enkel weg als ik de app volledig afsluit. (ctrl alt del ). en nog een probleem dat ik gisteren ben tegen gekomen was dat ik familie aan het zien was en na een bepaalde reklame van de capt. iglo bleef het scherm hangen en geluid bleef doorgaan maar het beeld was bevroren? Dit zijn allemaal problemen die op de app en website voorkomen. Gelieve deze bugs op te lossen.
Of je het nu wil of niet: de herfst is in aantocht. Of ze is zelfs al aangekomen. En da’s de moment dat je je dekentje maar al te graag boven haalt, om lekker een avondje tv te kijken. Dat treft, want wij zorgen voor de nodige nieuwigheden in jouw Proximus TV! Lees het hele artikel hier
Met Internet in the Car, speciaal voor een selectie wagens van BMW en Mercedes. Lees het hele artikel hier
Beste, Op 1 september is mijn zoon van Pay&Go naar Mobilus S Full control overgeschakeld. Op 15 september ontving ik een factuur van 15,99€ voor de periode 4 aug tot 3 sep 2017. In de bijlage staat vermeld: "Maandelijkse herlaadbeurt 1 sept - 3 sept 2017 - 15,99€". Tijdens mijn telefonisch contact met jullie klantendienst werd me uitgelegd dat dit de kosten zijn voor de komende maand (periode 1 sept tot 1 okt 2017). Waarom staat er dan op mijn factuur van 1 tot 3 september vermeld en niet van 1sept tot 1 oktober? Kunnen jullie mij dit echter schriftelijk bevestigen want je begrijpt dat ik niet echt happig ben om voor 3 dagen abonnement 15,99€ neer te tellen. Dus graag een bevestiging dat deze factuur dus werkelijk slaat op de periode 1 september tot 1 oktober? En dat de volgende factuur dus de periode 1 oktober tot 1 november dekt. enz. Met vriendelijke groeten, David
Ik ontving gisteravond een mail van Netflix waarbij Proximus mijn Netflix abonnement beëindigd heeft. Blijkbaar liet Proximus weten dat de doorfacturern niet meer kan gebeuren. Nochtans is dit vroeger wel zo geweest, met domiciliëring. In Myproximus staat Netflix nochthans nog aangevinkt (9,99 EUR) Als ik via Netflix 'Abonnement verlengen' duw, kom ik voor 2 schermen aan 10,99 EUR en zal de facturatie waarschijnlijk rechtstreeks via hen gebeuren. Maar kan de oude toestand hersteld worden a.u.b.
Ik heb jullie vorige week in naam van mijn vriend een brief opgestuurd om het aankoopbewijs van zijn gsm op te vragen (klantendienst wees mij hierop) maar ik heb tot op heden nog steeds niets van jullie gehoord. Hebben jullie deze brief wel ontvangen?
Bij sommige opnames die in de lijst staan krijg ik een foutcode SPC_4 als we ze willen bekijken en tekst "De opname is niet beschikbaar. HD is niet geactiveerd of u bent niet geaboneerd op dit kanaal." Iemand een oplossing?
Bied Proximus een abonnement aan voor gewone GSM's met 2 beschikbare afzonderlijke nummers ? Wij hebben nu een Proximus betaalkaart, zelf op te laden, volgens telefonisch informatie gisteren à 11€ gemiddeld per jaar én een weinig gebruikte GSM met Scarletabonnement van 8€ per maand. Ideaal zou zijn 15€ per maand voor de 2 GSM's bij PROXIMUS ! Kan dit ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.