Beste,
Op 1 september is mijn zoon van Pay&Go naar Mobilus S Full control overgeschakeld.
Op 15 september ontving ik een factuur van 15,99€ voor de periode 4 aug tot 3 sep 2017.
In de bijlage staat vermeld: "Maandelijkse herlaadbeurt 1 sept - 3 sept 2017 - 15,99€".
Tijdens mijn telefonisch contact met jullie klantendienst werd me uitgelegd dat dit de kosten zijn voor de komende maand (periode 1 sept tot 1 okt 2017).
Waarom staat er dan op mijn factuur van 1 tot 3 september vermeld en niet van 1sept tot 1 oktober?
Kunnen jullie mij dit echter schriftelijk bevestigen want je begrijpt dat ik niet echt happig ben om voor 3 dagen abonnement 15,99€ neer te tellen.
Dus graag een bevestiging dat deze factuur dus werkelijk slaat op de periode 1 september tot 1 oktober? En dat de volgende factuur dus de periode 1 oktober tot 1 november dekt. enz.
Met vriendelijke groeten,
David
Vraag
Facturatie Mobilus maandelijkse kost voor 3 dagen dienst
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.