Skip to main content
Beantwoord

115 minuten in wacht

  • October 17, 2017
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Driven By Passion BVBA
Beste,

Ik ben dit echt beu, Proximus behoort tot de beste provider om zijn klanten van de ene dienst naar de andere dienst te sturen zonder een oplossing.

Oplossing: als klant mag ik het zelf gaan oplossen. A ja, en uw contract opzeggen is niet mogelijk, gelieve dit te doen tussen 09:00 - 17:00.

Mvg
Paul Demarbaix

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, het spijt ons dit te vernemen, kan je even toelichten wat er gaande is? Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 17, 2017
Ter info: opzeggen kan via deze link hier

Je kan altijd ok een privébericht sturen of gewoon de reactie van iemand Proximus hier afwachten

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 18, 2017
Beste, het spijt ons dit te vernemen, kan je even toelichten wat er gaande is? Groetjes Freya