Ik ontving gisteravond een mail van Netflix waarbij Proximus mijn Netflix abonnement beëindigd heeft. Blijkbaar liet Proximus weten dat de doorfacturern niet meer kan gebeuren.
Nochtans is dit vroeger wel zo geweest, met domiciliëring.
In Myproximus staat Netflix nochthans nog aangevinkt (9,99 EUR)
Als ik via Netflix 'Abonnement verlengen' duw, kom ik voor 2 schermen aan 10,99 EUR en zal de facturatie waarschijnlijk rechtstreeks via hen gebeuren.
Maar kan de oude toestand hersteld worden a.u.b.
Beantwoord
Netflix beëindigd door Proximus
Beste antwoord door AntonellaD
Goedemiddag,
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.
Groetjes,
Antonella
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
