Skip to main content
Beantwoord

iTunes waardebon

  • October 14, 2017
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik had een tijdje terug via MyPremium punten een waardebon van 5euro gekocht voor iTunes. Ik heb daar een email met code voor ontvangen, maar per vergissing de email gedelete. Kan ik die code opnieuw opvragen?

Beste antwoord door WouterM

Hallo Valdec!

Kan je ons een privébericht sturen met je klantengegevens en je MyProximus gegevens?

Dan zoeken we het nodige voor je op. ;)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • October 18, 2017
Hallo Valdec!

Kan je ons een privébericht sturen met je klantengegevens en je MyProximus gegevens?

Dan zoeken we het nodige voor je op. ;)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter