Na drie maanden Neflix krijgen we plots volgende mail van Netflix
We zien je niet graag gaan
Beste ,
Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van zaterdag 14 oktober 2017.
Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus.
Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen.
Natuurlijk kunnen we vernieuwen via Neflix maar niet aan het tarief dat we via Proximus hadden.
Ik vind dit redelijk brutaal ons van de ene dag op de andere zonder zetten, zonder verwittigen en de indruk nalaten dat we ons rekening niet betalen of zo?
Wat loopt hier verkeerd eigenlijk?
Beantwoord
Proximus sluit Netflix onaangekondigd af!?
Beste antwoord door AntonellaD
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
