Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde factuur

  • October 17, 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Reeds 5 maanden op rij klopt het bedrag niet op mijn factuur. Ik heb iedere maand de klantendienst gecontacteerd om dit te melden en telkens werd het bedrag aangepast. Er werd mij ook beloofd dat ze dit probleem gingen oplossen! Nog steeds is dit probleem niet opgelost en het is nu al reeds zo erg dat het bedrag na creditatie nog niet klopt! Wat moet ik doen??

Beste antwoord door KoenN

Dag Frank,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 18, 2017
Dag Frank,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen