Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app

  • October 17, 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Op TV is er bijvoorbeeld familie en ik ga naar men slaapkamer om dit voor te kijken.
(Woonkamer decoder) (slaapkamer Laptop).
Ik herstart dan familie en na een tijd is het beeld niet meer syncroon met audio.
Dit is elke keer zo enkel als men dit rechtstreeks via de laptop doet.

Volgend probleem dat bij de app is dat na een bepaalde periode ineens een scherm over de tv verschijnt met not scheduled? en dit krijg ik enkel weg als ik de app volledig afsluit.
(ctrl alt del ).

en nog een probleem dat ik gisteren ben tegen gekomen was dat ik familie aan het zien was en na een bepaalde reklame van de capt. iglo bleef het scherm hangen en geluid bleef doorgaan maar het beeld was bevroren?

Dit zijn allemaal problemen die op de app en website voorkomen.

Gelieve deze bugs op te lossen.

Beste antwoord door jonathandr

tom,

kan je via privebericht je gegevens doorsturen ?

dan bekijken we dit verder voor je

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 17, 2017
tom, ervaar je deze problemen op zowel de app als de site ?

welke browser gebruik je als je via de site werkt ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 17, 2017
Ik werk met firefox. en de app is via windows gedownload.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 17, 2017
tom,

kan je via privebericht je gegevens doorsturen ?

dan bekijken we dit verder voor je

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679