Vandaag mij AppleTV aangekregen, na installatie blijkt er een probleem met de Pickx app. Telefoontje naar de klantendienst, geen oplossing. Ik zal na een uurtje een telefoontje terug krijgen. Na een uur inderdaad telefoon terug, een computer die vraagt of mijn probleem is opgelost, neen dus… Weer 30 minuten in de wacht, “ik ga het even nakijken” om dan te horen “er zijn problemen met de pickx app, probeer morgenmiddag nog eens” (het is 21:40 dusja...) Het probleem is nochtans simpel, mijn account heeft geen toegang tot pickx hoewel ik er al sinds het begin voor betaal, heb dit nooit apart gebruikt omdat ik het niet nodig had maar nu met de AppleTV wel dus. Geen TV voor Jeroen, what gives, maar dit moest toch ff van mijn hart. Dit is geen mega abnormaal gigaprobleem om op te lossen maar het uur zal er wel iets mee te maken gehad hebben wellicht. Ik hoop dat dit zsm opgelost geraakt, anders stuur ik mijn kinderen op jullie af ;)