Beste
op 9/7 werden wij door een medewerker gecontacteerd om ons internet nog sneller en beter te laten lopen via gebruik van een 4G modem. We wilden hierop instappen maar de werkwijze om aan deze 4G modem te geraken was heel onduidelijk. We dienen onze B-Box op te sturen maar dan zitten we wel zonder aansluiting???? Een afspraak voor installatie van de 4G modem dient te gebeuren door een technieker. Afspraak maken via My Proximus. Waar te vinden???? Intussen mail ontvangen met retourbon om onze b-box op te sturen.
Daar dit om heel vage en onduidelijke afspraken handelde heb ik op 11/7 opnieuw contact opgenomen met Proximus. Maar liefst een uur en 6 medewerkers verder kreeg ik eindelijk wat meer duidelijkheid over deze materie. Installatie en gebruik van de 4G modem is gratis en een technieker zou deze komen installeren. Ik kreeg een ticketnummer mee IM10759834. De afsprakendienst zou maandag of dinsdag contact opnemen. Indien niemand gehoord, contacteer zelf Proximus met het ticketnummer. En wat denk je… niemand gehoord om een afspraak te maken.
Ik bel terug op 15/7 met de melding dat ik zit te wachten op een afspraak voor installatie 4G modem. Wat blijkt uit het gesprek met een eerste medewerker dat de 4G modem een aanvulling is op de B-Box en de B-Box helemaal niet moet terug gestuurd worden. Nochtans worden er kosten aangerekend als de B-Box niet tegen 2/8 wordt teruggestuurd. Begrijp wie begrijpen kan… Doorverbonden met een medewerker van de klantendienst. Helaas kunnen ze niet doorschakelen want de afsprakendienst is al naar huis… Ze vragen me zelfs niet naar het ticketnummer want kunnen daar niets mee doen… De diensten bij Proximus zijn dus helemaal niet aan elkaar gerelateerd. Hoe kan je dan een dienstverlening geven aan de klant.
Zo nog steeds geen afspraak. Even bellen tijdens de kantooruren, wordt me gemeld. Wij moeten ook werken en geen tijd om in wacht te staan om uiteindelijk niet te worden geholpen. Nee, dankuwel.
Anderhalf uur aan de lijn met 8 medewerkers en blijkbaar weet niemand de procedure van de 4G modem en kunnen ze de klanten niet informeren.
Heeft Proximus een expert in huis die me alle info kan bezorgen over de 4G modem? Zo ja, dat hij of zij me contacteert zodat er eens duidelijke afspraken kunnen gemaakt worden.
Soms is een mens gefrustreerd, maar hoe zou dat komen.
Mijn excuses voor de uitbrander, maar het moet me toch even van het hart. Jarenlang Proximus-klant en dan zo’n service. Ben braaf en heel braaf maar dit kan toch echt niet meer door de beugel.
Toch nog vriendelijke groeten van een misnoegde klant.
Evelyn