Vraag

Opgenomen cloudopnames onzichtbaar

  • 23 June 2020
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Geachte,

Regelmatig heb ik voor dat wanneer ik naar PVR,opnames ga , ik enkel maar de zender en programma naam zie maar geen enkele opname. Enkel een reset verhelpt dit probleem. Het MAC adres van de decoder is (decoder V5 met HDD): 

  • 18:55:0f:80:95:14

Groeten,

familievandesype


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag @familievandesype , 


Bedoel je dan een herstart of een reset van de decoder?

Reputatie 6
Badge +3

@Charlotte.D : Bedankt voor jouw reactie. Echt een reset een gedurende 5 seconde de schakelaar uit zetten en dan de 2 touchscreen toets indrukken tot start DRA verschijnt. (waking up +)

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb er nog steeds af en toe last van. Ik heb sterk het vermoeden dat het zou kunnen gaan tussen een communicatieprobleem tussen mijn decoder en een bepaalde cloud opname server. Ik zal de tijdstippen en datums noteren wanneer ik nog problemen heb. Voorlopig doet het probleem zich enkel maar voor op 1 van mijn 3 decoders.

mijn gebuur heeft dit soms ook voor op zijn v5c en ik heb dit nooit voor of ik kan ze toch zeker op één hand tellen, het is heel moeilijk eigenlijk om echte conclusies te trekken...

Reputatie 6
Badge +3

Het is inderdaad maar een vermoeden, want ik zou geen andere mogelijkheid kunnen bedenken waarom het probleem zich niet voordoet op mijn andere decoders. Ik heb 2 V5’s en 1 V5C. Iemand anders op het forum heeft ook een gelijkaardig probleem waar de opname niet beschikbaar is op de server. Dus leek de pist van de server het meest plausibele.

dit is een probleem dat inderdaad regelmatig gemeld wordt.

Reageer