Beantwoord

Oud pack bij verhuis

  • 16 July 2020
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik zit momenteel in een oud pack nl: Maxi Pack (voorganger van Tuttimus) en ik ben niet van plan om over te schakelen naar die Flex maar indien ik zou verhuizen naar een andere woonst zou ik dat oud pack verliezen en alzo gedwongen worden om over te schakelen naar die Flex of zou ik dat oud pack nog kunnen behouden?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 July 2020, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

ik zou dat toch in ieder geval heel straf vinden dat je zou verplicht worden wegens verhuis om een nieuw pack te nemen.

Reputatie 6
Badge +3

In de FAQ : https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html Wordt er enkel maar vermeld als je wil overschakelen naar Flex. Nergens dat het een verplichting is. In de algemene voorwaarden kan ook niets terugvinden. Moest het toch onmogelijk zijn moet dit expliciet vermeld worden.

dat heb ik ook nog nooit op het forum gelezen dat dit bij iemand gebeurd is tenzij mijn geheugen mij in de steek zou laten wel heb ik al verschillende keren gelezen dat wie met een oud pack zat en iets veranderde aan dit oud pack blijkbaar in één van die nieuwe packs tuttimus / familus gedropt werden (dus toen epic en flex nog niet bestonden) wat natuurlijk ook niet zou mogen, of dit altijd ook altijd weer echt recht gezet werd dat kon ik er niet altijd uit afleiden

Reputatie 7
Badge +3

@Alexander Bij een verhuis ben je niet verplicht om over te schakelen naar de nieuwe Flex pack. Dit zal via de klantendienst of de Proximus shop waarschijnlijk wel worden voorsteld, maar je bent dus zeker niet verplicht om erop in te gaan.

Uitzondering is wel als je zou verhuizen van een aansluiting op koper naar een aansluiting op glasvezel (fiber). In dat geval ben je wel genoodzaakt om over te schakelen op een pack dat compatibel is op fiber.

Groetjes,
Antonella

Reageer