Skip to main content

Beste,

sinds 7 juli zijn we overgeschakeld naar VDSL ipv ADSL. Dit heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar uiteindelijk is het toch gelukt. We hadden al een paar keer een mail gekregen van wijziging van abonnement, maar omdat het technisch nog niet in orde was, hadden we natuurlijk nog geen VDSL2.

Op 7 juli belde de technieker ons op, dat hij in de kast ons op de nieuwe kabel heeft aangesloten. Op onze nieuwste  factuur staat dat dit abonnement al vanaf 23 juni telt, terwijl we pas vanaf 7 juli VDSL hebben. Kan de factuur aangepast worden? 

Aan de telefoon werd gezegd dat ons abonnement €61 zou kosten (internet en telefoon). Op de factuur zien we het nieuwe abonnement dat dit 72,63 euro kost. Klopt dit?

Mvg

Frederik

Dag @frederik 6628 de periode van deze aanrekening loopt van 23/06 tot 31/07, dat verklaart het hogere bedrag. Als je enkel de maand juli bekijkt zie je dat er 61 EUR wordt aangerekend. Ik zal ter compenatie het aangerekende abonnement op deze factuur  voor de periode 23/06 tot 30/06 corrigeren. Groetjes, Heidi


@HeidiE 

 

bedankt voor het snelle antwoord. Krijgen we dan een nieuwe factuur? Of kan ik vinden via myproximus?

 

mvg

Frederik


Graag gedaan, deze correctie zal over een viertal uurtjes zichtbaar zijn in MyProximus!


Reageer