Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Frenzy

 Hallo, deze worden aanstaande woensdag verwacht op jou adres. groetjes Luc

@AntonellaD  ook ik had graag mijn 2 decoders omgeruild naar V7 android.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@lolo1230 
Hey Laurent,
Sorry voor de late reactie.
Je voldoet aan alle voorwaarden. Ik heb voor jou een omruiling van de decoder aangevraagd. De Android TV Decoder (V7) komt er begin volgende week aan.
Een bevestigingsmail is onderweg. Hierin zal je ook het label terugvinden om de oude decoder in te leveren via Bpost.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  @Charlotte.D 
Ik was jullie vergeten taggen waardoor ik denk dat jullie geen melding kregen van mijn vraag.

Beste Proximus medewerker,
Graag had ik mijn oude V5 decoder omgeruild voor een nieuwe Android TV decoder (V7) ik ben namelijk overgeschakeld op een Flex packet. Kan u dit voor mij in orde brengen?
Hopend op een positief antwoord van uw kant. 


mvg
Laurent

@lolo1230 Via deze weg kan je dit inderdaad aanvragen en dit zal morgen dan wel door de proximus forummedewerkers (als ze hier de draad terug opnemen) verder bekeken worden als er aan bepaalde voorwaarden voldaan wordt om in aanmerking te komen.

Beste Proximus medewerker,
Graag had ik mijn oude V5 decoder omgeruild voor een nieuwe Android TV decoder (V7). Via welke weg vraag ik dit best aan? Ik zie door het bos de bomen niet. Hopend op een positief antwoord van uw kant. 
mvg
Laurent

Reputatie 7
Badge +3

@klok  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Jij hebt het juiste pack en de snelheid is ook voldoende. Ik regel de omruiling voor jou. Je krijgt hier vandaag nog een mailje over. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@reinhoutclaeys 

Je beschikt nog over een Tuttimus pack. Hierdoor kom je helaas niet in aanmerking voor een omruiling naar een Android TV decoder (V7). Als je opteert voor een omschakeling naar Flex of Epic Combo full zou dit eventueel wel mogelijk zijn. Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html

Ik heb mn profiel aangepast

 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo iedereen

Kan er iemand van Proximus controleren als ik mijn V5 decoder kan omruilen voor voor een v7?

Ik had dit al even gevraagd in een ander topic, maar het lijkt me best om een nieuw te starten.

Ik zit er zeker en vast niet mee in, met wat bugs in de software. 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@reinhoutclaeys  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella 

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel

Hopelijk krijgen we meer uitleg van iemand van Proximus zelf!

maandag komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen) zodat zij maandag hier direct mee aan de slag kunnen.

Hallo,

Graag had ik mijn decoder omgewisselt voor een android decoder omdat ik nl bij disney plus een abonnement heb.

Mvg

Reinhout

Er zijn inderdaad nog enkel zaken (o.a. bugs) die nog moeten opgelost geïmplementeerd worden op de v7 decoder.

@Spinnekop1:Kan je voor de weergave/resolutie via de V7 niet eens kijken naar Instellingen: Instellingen toestel: Apparaatvoorkeuren: Weergave: Resolutie (die staat zeer ws op automatisch): daarop klikken en dan zie je de andere mogelijkheden van resolutie?

Zeer wel bedankt voor uw advies Covis. Ik heb de weergave resoluties voor UHD uitgeprobeert maar het heeft niets van effect. Disney+ via kanaal 58 geeft geen 4K door. Niet dat het voor mij een groot probleem is want via de Disney+ app van mijn smartTV heb ik de films wel in 4K. Toch vreemd want Proximus beweert nochthans dat om Disney+ te kunnen hebben de  V7 decoder (4K) nodig is. Het lijkt een tegenstrijdigheid... tenzij het een bug is die nog moet opgelost worden.

Inderdaad want in het weekend komen ze hier niet langs

@Covis wordt bij u disney+ dan al in 4k weergegeven mss?


Heb zelf geen Disney+, wel een v7, maar bij de buren niet, nee, toch niet via de V7. Is nog HD, hoewel ze een 4K toestel hebben, maar @Spinnekop1 kan het altijd eens controleren.

Zoals je zegt, het antwoord zou echter van een Proximus medewerker moeten komen, maar dat zal voor volgende week zijn waarschijnlijk.

@Covis wordt bij u disney+ dan al in 4k weergegeven mss?

@Spinnekop1:Kan je voor de weergave/resolutie via de V7 niet eens kijken naar Instellingen: Instellingen toestel: Apparaatvoorkeuren: Weergave: Resolutie (die staat zeer ws op automatisch): daarop klikken en dan zie je de andere mogelijkheden van resolutie?

aangzien netflix en youtube wel in 4K werkt via de V7 is het inderdaad heel raar dat het dan voor Disney+ niet in 4K zou kunnen, hopelijk kunnen ze via de bevoegde dienst ons meer uitleg geven!

Ter info: werd hier al door anderen gemeld ook, dat Disney+ niet in 4K via de V7 weergegeven wordt maar wel via Apple TV .
Hierop is nog geen antwoord gekomen, dus zal het afwachten zijn totdat morgen iemand van het proximus forumteam verder informatie geeft of de nodige info krijgt van de achterliggende bevoegde specialisten.

  

Mijn grote vraag is: waarom is Disney + via de V7 niet in 4K HDR, terwijl dit via Apple TV 4K wel zo is en het sowieso inbegrepen is in het Disney + abo._

 

Tot op heden nog geen reactie van iemand van Proximus hierover ontvangen…. punt is dat ik niet weet of dit een algemeen probleem is of iets waar ik alleen mee zit…. Ik vind het vreemd dat er niet tal van V7 gebruikers dit melden…. Is er misschien een setting op de decoder om UHD te kunnen ontvangen/doorgeven ? Zoja, hoe ?

Reputatie 7
Badge +3

@BlueEyesWhiteDragon

blijkbaar kan ik dat omzeilen volgens mijn collega en gewoon via koper gaan… order ingeleid : bevestiging via mail verzonden,  

fiber kunnen we dan achteraf nog bekijken of het echt wel beschikbaar is. 

groeten

Tina

 

@tina.b 

ik weet niet zeker of fiber hier al aanwezig is. In april hebben we wel brief gehad dat ze overal in de gemeente glasvezelkabel op de muur zouden komen plaatsen. Maar of die werken nu al zijn uitgevoerd bij ons in de straat?

Reputatie 7
Badge +3

@BlueEyesWhiteDragon

 

we zullen het order ingeven voor omruiling van de decoder maar ik zie dat fiber beschikbaar is ?  ik moet dit eerst verder navragen….

(Levering gebeurt via bpost

De oude decoder wordt ook via bpost teruggestuurd : via mail ontvang je hiervoor labels.)

groeten

Tina 

Reageer