Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

Reputatie 2
Badge

ik heb een V6 decoder , maar die blijft regelmatig hangen of de Netflix app start niet op. Kan ik upgraden naar een V7 decoder?

Andere decoders draaien niet op Android.

weet er iemand of de nieuwe interface ook naar de v5/V6 komt 

want ze komen mijn v4 vervangen maar als die nieuwe interface toch niet naar de v5/V6 komt kan ik beter nog even wachten op de V7

 

Bedankt voor de bijkomende info.
12,99€/mois seulement > https://shadow.tech/befr/

je zegt :

Shadow komt pas in februari beschikbaar volgens de website.

Over welke website heb je het dan juist?

 

Shadow zal wel apart account zijn. De service is wel duur min 12euro per maand zonder spel moet je nog apart kopen.

weet je ook als die Shadow app zal in dienst komen op de V7 decoder zal dit cloud gaming abonnement dan inbegrepen zijn voor de testers?

Ik ben tester van de V7 box en tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Alles werkt vlot. De menu was wel even aanpassen maar ben je snel gewoon.

Toch wel benieuwd naar de shadow functie. Shadow komt pas in februari beschikbaar volgens de website.

Hopelijk is hij er vlug, want mijn V6 moet ik iedere dag eens resetten. Loopt iedere keer vast.

Momenteel staat de piloot van deze decoder gepland eind oktober en een soft launch in januari 2020.

Deze timings zijn onder voorbehoud van een goede kwaliteit van de firmware en stabiliteit van de V7 decoder box.

Is er een update? Is de V7 al beschikbaar?

Jammer
Er is momenteel jammer genoeg geen weet van bijkomende testings.
Is er nog een ronde wanneer klanten zich kunnen inschrijven voor de testface ?
Louter als bijkomende info v7 specs
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag, de kandidaten voor de testfase van de V7 worden nu momenteel gezocht. Klanten kunnen zich nog tot vrijdag inschrijven. Je kan de info terugvinden op volgend topic:
https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/test-van-v7-decoder-selectie-47671

Doordat dit eerst in test zal gebeuren, kunnen wij nog niet zeggen wanneer deze gelanceerd zal worden.

Fijne dag nog.

Grtjs,

Charlotte

Reageer