Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Groetjes,
Luc
Hey
Groetjes,
Luc
Groetjes,
Luc
Hey
Groetjes,
Luc
maandag pas kunnen de prox forummedewerkers dit verder natrekken als ze hier terug langskomen op het forum
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Beste,
Ik heb net mijn huidige pack omgezet naar een Flex S, ik heb nog een V5 Decoder.
Kom ik in aanmerkingen voor de nieuwe Android V7? Heb mijn gegevens aangevuld op mijn profiel.
Alvast bedankt
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen
Beste
Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?
Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?
Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.
Beste Joel,
Heel erg bedankt voor je hulp,
Prettig weekend,
Johan
Done,
Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.
Gr,
Johan
Dag Joel,
Done gegevens opgeslagen.
Gr,
Johan
Ik moet eerlijk zeggen dat het wat teleurstellend is om als 12+ jarige trouwe klant van jullie meest uitgebreide TV & internet abonnementen te moeten horen dat je niet een volledige service kan krijgen omdat jullie roll-out plan van de nieuwe hardware bestaande klanten in de kou laat staan. Ik begrijp dat je niet iedereen vanaf het begin een nieuw toestel kan bezorgen maar als er specifieke verzoeken zijn van langdurige klanten zou daar toch ruimte voor moeten zijn.
Ik zie niet in waar mijn huidig abonnement verschilt van een flex pack TV & entertainment (zonder mobiel). Zou enkel betekenen dat ik weer door een aantal hoepels moet om dat abonnement te wijzigen en een halve euro meer per maand te gaan betalen.
Is er echt geen mogelijkheid om de wissel zonder die administratieve hassle te doen?
mvg,
Beste,
Ik heb een FLEX S abo met de V5C decoder, en een 4K TV kan ik een V7 decoder verkrijgen?
Groetjes
Johan
FYI:
Ook heb ik een Disney+ abbonnement
Via de TV app als eens geprobeerd
Hoi,
Het leek me handiger om hier te posten dan via de telefonische dienst te gaan:
Ik heb een Pack Internet Maxi + TV abonnement met nog een oude V5 decoder.
Laatste maanden ervaar ik wat problemen met mijn V5 waarbij deze geen audio maar wel nog beeld doorgeeft wanneer netflix afgespeeld wordt. Daarnaast happert hij ook af en toe.
Verder heb ik recent een 4K televisie aangeschaft en zou ik graag een decoder hebben die dat matcht. Ook heb ik een Disney+ abbonnement dat ik graag via mijn tv decoder zou willen gebruiken.
Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?
Mijn klantnummer en gegevens staan in profiel.
Alvast bedankt.
Bedankt AntonellaD.
De wifi booster is (nog) niet nodig. Moest ik wifi problemen ondervinden dan hoor je het!
Ik kijk al uit naar de nieuwe decoder, top!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.