Skip to main content
Beste proximus,



Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?



Meer info :

De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.



De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.



Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.

@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , alvast bedankt! 


@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc


@Sverstra  Prima, ik doe het nodige. Groetjes Luc


@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , ter vervanging van mijn huidige V5 decoder. 


@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc


maandag pas kunnen de prox forummedewerkers dit verder natrekken als ze hier terug langskomen op het forum

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Beste, 

 

Ik heb net mijn huidige pack omgezet naar een Flex S, ik heb nog een V5 Decoder. 

Kom ik in aanmerkingen voor de nieuwe Android V7? Heb mijn gegevens aangevuld op mijn profiel. 

 


@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel

@Joel M , ik heb intussen mijn abonnement omgezet naar een flex pack. Zou u aub opnieuw kunnen kijken of ik hiermee in aanmerking kom voor een V7 decoder? 

 

Alvast bedankt


@courroel , nee nog niet alles is opgelost voor de V7 maar als de proximus forummedewerkers maandag terug langskomen kunnen ze altijd natrekken of je recht hebt op een v7

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen


Beste

Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?

Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?

Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.

 


@jowe Beste Johan, graag gedaan en idem fijn weekend toegewenst.Groetjes,Joel


@Joel M 

Beste Joel,

 

Heel erg bedankt voor je hulp,

Prettig weekend,

Johan


@jowe De leveringsdatum van de V7 decoder door Bpost is voorzien op vrijdag 6/11/20.U gaat via mail ook nog labels ontvangen om de oude gratis terug te sturen.Groetjes,Joel


@Joel M 

Done,

Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.

Gr,

Johan


Dag Joel,

Done gegevens opgeslagen.

Gr,

Johan


@jowe Kan u de klantgegevens aanvullen op uw profile.Klantnummer - naam - geboortedatum - gsmnummer .Dan kan ik eens kijken wat de mogelijkheden voor u zijn.Groetjes,Joel


@A_09 Momenteel zijn dat spijtig genoeg de voorwaarden om een V7 decoder te bekomen.Groetjes,Joel


@Joel M , Dank voor de feedback, was ik me niet van bewust.

Ik moet eerlijk zeggen dat het wat teleurstellend is om als 12+ jarige trouwe klant van jullie meest uitgebreide TV & internet abonnementen te moeten horen dat je niet een volledige service kan krijgen omdat jullie roll-out plan van de nieuwe hardware bestaande klanten in de kou laat staan. Ik begrijp dat je niet iedereen vanaf het begin een nieuw toestel kan bezorgen maar als er specifieke verzoeken zijn van langdurige klanten zou daar toch ruimte voor moeten zijn. 

Ik zie niet in waar mijn huidig abonnement verschilt van een flex pack TV & entertainment (zonder mobiel). Zou enkel betekenen dat ik weer door een aantal hoepels moet om dat abonnement te wijzigen en een halve euro meer per maand te gaan betalen. 

Is er echt geen mogelijkheid om de wissel zonder die administratieve hassle te doen?

 

mvg,

 


@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel


Beste,

Ik heb een FLEX S abo met de V5C decoder, en een 4K TV kan ik een V7 decoder verkrijgen?

 

Groetjes

Johan

 


FYI:  

Ook heb ik een Disney+ abbonnement

Via de TV app als eens geprobeerd


Hoi,

 

Het leek me handiger om hier te posten dan via de telefonische dienst te gaan:

Ik heb een Pack Internet Maxi + TV abonnement met nog een oude V5 decoder.

Laatste maanden ervaar ik wat problemen met mijn V5 waarbij deze geen audio maar wel nog beeld doorgeeft wanneer netflix afgespeeld wordt. Daarnaast happert hij ook af en toe. 

Verder heb ik recent een 4K televisie aangeschaft en zou ik graag een decoder hebben die dat matcht. Ook heb ik een Disney+ abbonnement dat ik graag via mijn tv decoder zou willen gebruiken. 

Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?

 

Mijn klantnummer en gegevens staan in profiel. 
Alvast bedankt.


@Sven Van Roosenbroek Omruiling van de decoder is aangevraagd. Je krijgt vandaag nog een mail ter bevestiging. In de PDF in bijlage zal je het retourlabel vinden om de oude decoder in te leveren. Prettig weekend! Groetjes, Antonella


@Sven Van Roosenbroek Is zeker mogelijk voor jou zie ik. Je hebt ook recht op een WiFi-booster in jouw type Flex pack. Zal ik beide ineens opsturen? Groetjes, Antonella

 

Bedankt AntonellaD.

De wifi booster is (nog) niet nodig. Moest ik wifi problemen ondervinden dan hoor je het!

Ik kijk al uit naar de nieuwe decoder, top!


@Sven Van Roosenbroek Is zeker mogelijk voor jou zie ik. Je hebt ook recht op een WiFi-booster in jouw type Flex pack. Zal ik beide ineens opsturen? Groetjes, Antonella


Reageer