Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@martege  Ik bevestig hierbij de info van @M_016 dat het niet mogelijk is om de Android TV decoder aan te kopen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Nee dit is reeds geruime tijd (spijtig genoeg) niet meer mogelijk (enkel in huur of gratis in sommige packs)

Mogelijks is dit niet conform de EU richtlijn “vrijheid keuze eindapparatuur”

→ best misschien de vraag stellen aan de mediaregulatoren (er is sinds midden 2020 een BEREC richtlijn m.b.t. vrijheid van modemkeuze maar onze BIPT die ervan deel uitmaakt zwijgt nog steeds in alle talen)

 

“Opleg” dient u voor zover mij bekend nooit te betalen voor vervanging = vervanging mogelijk of niet mogelijk bv. een totaal verouderde Bbox2 zal normalerwijze op vraag gewoon vervangen worden door een Bbox3

 

Badge

Is er een mogelijkheid om de Android TV decoder aan te kopen ipv te huren? Mijn ervaring leert me dat je langer dan 5 jaar dezelfde decoder behoudt zonder dat deze vervangen/geupgraded wordt. Ik ken verschillende mensen met de witte Bbox en Bbox 2 en oude decoder waarvoor ze maandelijks huur betalen. Indien ze deze willen omruilen dan moeten ze opleg betalen. Vandaar de vraag om deze aan te kopen

Reputatie 7
Badge +3

@anthonyv96 Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic. Je komt in aanmerking. Zal ik de omruiling voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

waarom zou je omwisselen?

FYI: dat zal volgens mij geen probleem vormen maar dat kan iemand van proximus zelf uitvissen en er dan voor zorgen, als  er vanavond niet mee gereageerd wordt dan zal het voor maandag zijn, aangezien zij in het weekend niet langskomen.

Beste

 

We hebben thuis een flex pack met all sports inbegrepen

Kunnen wij onze decoder omruilen naar een android tv decoder?

Groeten Anthony

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Heel graag gedaan! :wink: Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

 Beste Antonella,

Heel erg bedankt voor je hulp zojuist de email ontvangen.

Groetjes,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Je krijgt vandaag nog een mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

Dag Antonella,

Wat is de status en hoe kan ik de V7 retourneren.

Alvast bedankt voor je hulp,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jowe  Ik ga het nodige doen. Groetjes, Antonella

@Joel M 

Beste Joel,

 

Gisteren is mijn V7 geleverd doch we zijn met de helpdesk een halve dag bezig geweest en de V7 wil niet connecteren met het internet.

Kan U mijn oude V5 terug activeren en de retour hiervan annuleren (is nog niet verzonden) en kan ik de V7 retourneren (verzendpapieren nodig).

Alvast bedankt,

J

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Sorry daarvoor.De leveringsdatum is nu voorzien op maandag 9/11/20.Groetjes,Joel

@Joel M 

Beste, probleem is dat jullie geen BPOST track & trace code of barcode aangeleverd hebben wat het moeilijk maakt om naar mijn pakket te verwijzen bij BPOST.

 

Gr,

Johan

Reputatie 7
Badge +3

@jowe Als Bpost uw adres niet vind, dan neem je best contact op met Bpost voor nieuwe afspraak(ook om de weg uit te leggen) of dat je het kan afhalen op het postpunt zelf.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Leveringsdatum Bpost is voorzien op vrijdag 13/11/2020.Groetjes,Joel

@Joel M Beste,

Decoder heb ik nog niet ontvagen kan je de status ivm de levering nakijken.

We moesten nog een pakket vandaag ontvangen via BPOST en dit is misgelopen,

melde dat het adres onbereikbaar was.

Het adres is correct wel ligt ons oneven huisnummer aan de wegzijde van de huizen met even nummers en is duidelijk aangegeven vanop de weg.

 

Alvast bedankt,

Johan

@Joel M 

Je mag mij alvast 1 bezorgen, voor de 2de wacht ik dan mijn factuur af

 

Bedankt 

 

Tom

FYI: In de oude/andere  packs, zat de 1ste decoder ook inbegrepen in de packprijs, maar als je er zelf ene aankocht, toen dit nog kon, ging er 8€ af van je packprijs.

@Joel M 

 

Dat is heel raar, heb die nooit aangekocht zaten in mijn vorig abonnement dat ik deze week heb omgezet naar Flex.  Dacht trouwens dat de eerste decoder standaard in mijn Flex zou zitten?

Mvg

 

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Momenteel zie ik geen decoders in ons systeem staan.Dit wil zeggen dat je deze waarschijnlijk ooit gekocht hebt want men rekent u hiervoor geen huur aan.Als ik u 2 V7 decoders zou opsturen moet u rekening houden dat je voor de eerste decoder 8EUR per maand gaat betalen en op de 2de 6EUR.Indien u de V7 decoders wenst mag u dit via deze weg laten weten.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@A_09 De leveringsdatum is voorzien op vrijdag 13/11/20.U gaat via mail labels ontvangen om de oude decoder gratis terug te sturen.Kijk ook altijd in de spambox hiervoor.Groetjes,Joel

Hi,

 

ik heb deze week mijn oude pakket overgezet naar een Flex, worden mijn 2 decoders nu omgezet naar de nieuwe v7?

 

thnx

@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel

@Joel M , ik heb intussen mijn abonnement omgezet naar een flex pack. Zou u aub opnieuw kunnen kijken of ik hiermee in aanmerking kom voor een V7 decoder? 

 

Alvast bedankt

Hi guys, 

Kunnen jullie hier aub een keer naar kijken?

thanks

Reageer