Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

Hallo, 

Flex abonnement met nog een oude V5 decoder.

Mijn V5 heeft de laatste 2 maanden nogal wat kuren: verstoord beeld, haperingen, niet opstarten (resets en reboots helpen maar voor een dag of 2).

Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?

Heb een 4k Televisie en snelle verbinding.

Klantnummer in profiel. 
Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Frenzy  In een Flex S pack is de WiFi-booster niet gratis inbegrepen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Maarten1055 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. De omruiling naar de Android TV decoder (V7) is voor jou ingevoerd. Je krijgt hier vandaag nog een bevestigingsmail over. Groetjes, Antonella

zie bij welke flex packs  je recht hebt op een wifi booster

→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

@Frenzy

 Hallo, deze worden aanstaande woensdag verwacht op jou adres. groetjes Luc

Hartelijk dank Luc voor de vlugge service, echt top!

Heb ik ook geen recht op wifi booster met flex?

Thx

Frenzy

Reputatie 4
Badge +1

Hey, 

 

Ja dat kan, indien je een V5C hebt , raad ik je aan , stuur hem niet te vlug terug , want ik heb ook een V7 gehad , eerste week ok, daarna miserie, ...zitten nog bugs in .. ben nu terug overgegaan naar V5C …

 

Netflix en Disney kan je ook kijken indien je die apps op uw smart tv installeert en de nodige gegevens invult van Proximus ... 

Daar hoef je geen V7 voor te hebben …

 

Mvg  😉

Hallo

 

Ik ben een aantal dagen geleden overgeschakeld van Tuttimus naar flex + All Starts en ik wil ook graag de nieuwe decoder gebruiken.

Mailen gaat blijkbaar niet meer en ik weiger nog naar een callcenter van Proximus te bellen dus kan ik via deze weg de nieuwe decoder aanvragen?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@lolo1230 

vroeger werd de Id’s niet goed bijgehouden

maakt niet uit volgens mij: stuur de oude toestellen maar gewoon terug

als je bewijs retour krijgt: nog even goed bewaren indien er check up nodig zijn vragen we dit op.

groeten

Tina

Reputatie 1

Oke bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +3

@e vdz 

aanvraag ingediend :-)

je ontvangt een bevestiging via mail.

groetjes

Tina

FYI: morgen zulle de proximus forummedewerkers je hierbij wel verder helpen als ze hier terug langskomen.

@lolo1230 
Hey Laurent,
Sorry voor de late reactie.
Je voldoet aan alle voorwaarden. Ik heb voor jou een omruiling van de decoder aangevraagd. De Android TV Decoder (V7) komt er begin volgende week aan.
Een bevestigingsmail is onderweg. Hierin zal je ook het label terugvinden om de oude decoder in te leveren via Bpost.
Groetjes,
Antonella


Beste @AntonellaD 
Bedankt voor de snelle service, ik heb alles goed ontvangen en ben er heel tevreden mee!
Ik stoot alleen op 1 probleempje met de retourzending. Het product ID van de oude decoder komt niet overeen met het ID op de retour verzendlijst… Ik geraak niet binnen op de klantendienst daarom vraag ik het via deze weg.
mvg

Reputatie 1

@Joel M je mag 1 decoder omruilen voor een Android tv decoder. Bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@e vdz Indien u wenst kan dit via deze weg of via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Kan ik 1 decoder al omwisselen en met mijn 2de decoder wachten om te zien hoe V7 voor mij werkt?

En waar moet ik de omruiling aanvragen? 

Reputatie 7
Badge +3

@e vdz Packs Flex en Epic Combo kunnen op dit moment genieten en gebruik maken van een V7 decoder.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Ik heb mijn klanten nummer ingevuld

Reputatie 7
Badge +3

@e vdz Je mag uw klantnummer aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +1

Het ging overeen formula z8 decoder iptv android ,aangesloten op de bbox 3. En dat ging wel perfect

Over welke IPtv decoder heb je het dan, is dit ene die je rechtstreeks op de bbox aangesloten hebt ook, moeilijk eigenlijk om zo’n vergelijkingen te maken, zo zou je ook kunnen zeggen die decoders van TN hebben minder problemen enz… 

Het gaat er hem volgens mij meer om hoe vlug ze die bugs er kunnen uithalen en als dit eens zo ver is dan kan die V7 even goed zijn als de IPTV waarover je het hebt.

Jij hebt nu blijkbaar problemen met omruilen ook, hier bij ons thuis hebben we al meerdere keren in al die jaren moeten omruilen en dit is tot nu toe altijd probleemloos verlopen net zoals het omruilen van onze bbox’en, dus je ziet dat het moeilijk is om het ene geval met het andere te vergelijken, wat ik niet wil zeggen als het allemaal moest tegenslaan dat ik er op den duur ook wel mijn buik zou van vol krijgen, maar gelukkig is dit bij ons toch nog niet het geval en bij ons thuis zitten we al van rond de jaren 78 bij belgacom/proximus.

Reputatie 4
Badge +1

Allemaal goed en wel, maar dat omruilen ,amai... 

Ik zit nu al een week zonder ,spijtig dat ik het moet zeggen , ben de afgelopen week veel onkunde tegen gekomen bij Proximus , van verkeerde adressen tot verkeerde bestellingen, nog erger zelfs geen bestelling ingevoerd , en wat de V7 betreft , ik denk dat ze er zelf niet aan uit kunnen . Een vriend is hier zijn IPtv decoder is komen proberen ,waarom werkt die ontvanger wel ,draait ook op Android... en die V7 steeds zegt geen ethernet .....???

Of  een ander alternatief is zoals ik reeds hier al in andere posten aangegeven heb, probeer de v7 een tijd en als je echt vindt dat het zo slecht is dat je het niet meer aanvaardbaar vindt, ruil je v7 weer voor een V5-compact.

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, 

Als je nu een V5 Compact hebt, kan ik je alleen maar aanraden, hou hem !!! 

Ik kreeg ook een V7 ,de ellende is toen begonnen, constant misserie, zit al 1 week zonder tv , morgen krijg ik per post terug een V5 .…

DUS DENK GOED NA ... 

Hier was het steeds Foutcode A0001met de V7 , heeft 1 week gewerkt .....

Ter info: Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan de voorwaarden voldoet en dit dan verder afhandelen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik lees het volgende op de proximus website

“Als je de tv-optie All Stars of All Stars & Sports niet hebt of niet wenst te activeren, kan je ook jouw huidige decoder inruilen voor een Android TV-decoder, afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Neem contact met ons op om dit te verifiëren en de omruiling aan te vragen.”

Kunnen jullie nakijken of ik in aanmerking komt.

 

Bedankt Eddy

Reageer