De klantviendelijkheid van de helpdesk Dit is de nieuwe stijl van Proximus als je met hen chat i.v.m mailproblemen via de webserver: “Heb je interesse in het gratis testen van de Pickx Sport-optie voor een maand?”Heu …….neen Sinds 30.03 komen mails zeer traag biinnen en soms totaal nietDe oplossing is om je wachtwoord te wijzigen via de MyProximus website. Kies daarbij een nieuw wachtwoord dat je nog niet eerder gebruikt hebt. Gebruik ook geen punt (.) als speciaal teken, want dat kan fouten veroorzaken. Na het wijzigen kan je het nieuwe wachtwoord invoeren in je toestel en zou alles opnieuw moeten werken. Neen, sorry ik behoud mijn paswoord. Ik heb dit al eens gewijzigd. Denk dat probleem bij Proximus zit, maar niet willen toegeven. Ik ging ook een compensatie/kredietnota krijgen boor het niet werken van de mail sinds 30.03 Begrijpelijk. Maar als je weigert om je wachtwoord aan te passen, kunnen we jammer geno