Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
beeld valt steeds stil en ik moet opnieuw opstarten via een andere zender dit op de laptop. geen synchronisatie op de ipad steeds opnieuw starten. herstarten van decorder geen optie!! wie weet een oplossing
Na kontaktname met de klantendienst t.g.v. een panne werd ons een nieuwe modem opgestuurd via een Kiala punt. Een SMS werd ons gestuurd op 27 maart om te melden dat deze onderweg was, MAAR deze message was in het frans. Beseft Proximus nog altijd niet dat er in België vlamingen wonen en dat deze in hun taal wensen aangesproken te worden. Klantenservice is blijkbaar geen prioriteit. Anno 2018 is dit werkelijk belachelijk. Wij gaan trouwens hierover een klacht indienen bij de ombudsman-telecom. Wij eisen dan ook van Proximus verontschuldigingen hiervoor.
Na elke maanden klant te zijn, blijkt dat ik nog steeds niks op tablet kan bekijken van mijn M&S-pass. De laatste keer dat ik proximus aan de lijn had, zag men niks abnormaals. Ik krijg op tablet steeds de melding (na het aanduiden van een film in dit pack): toevoegen aan mijn favorieten. Nog iemand dit probleem?
Bij een recente controle van onze lijn stelde ik vast dat de omschakeling naar VDSL2 (nog) niet was gebeurd. Deze werd ons reeds in november vorig jaar beloofd. Vorige week maandag deed ik die test nogmaals en stelde vast dat dit nog steeds niet was gebeurd. Na telefonisch contact werd beloofd dat dit binnen de 24h zou in orde zijn. Bij nieuwe test van de lijn, drie dagen (=72h!) alweer dezelfde vaststelling. Omschakeling nog steeds niet gebeurd! Daarop een klacht ingediend waarna we gebeld werden door een technieker die nogal kort van stof was en die ons eigenlijk niets wijzer maakte. Van de klacht zelf is niets meer terug te vinden. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost!!! Eerlijk? Ons geduld raakt stilaan op. Wij zijn reeds meer dan 20 jaren trouwe Proximus-klant. Maar als dit nog lang aansleept, overwegen wij om over te stappen naar een andere provider. Dat men om te beginnen nu eindelijk eens duidelijk én correct communiceert! Of die omschakeling kan en wordt d
Beste, Ik heb goede maand geleden een aanvraag gedaan om abonnementen samen te voegen in een pack en te wijzigen naar een goedkoper. Dit is nog altijd niet in orde gebracht na meer dan een maand en een 10 tal telefonische meldingen hierover. Altijd woord gezegd nu is het in orde. Is dit nu zo moeilijk om dit in orde te brengen, maar rekening betalen moet wel op tijd gebeuren. Welke oplossing hebben jullie hiervoor? Mvg, Patrick
Hoe kan ik de laatste versie van de app downloaden , Ik heb Norton Security 5 via pc bij proximus. Tjen
Op mijn ganse MyProximus account heb ik inmiddels mijn juiste/nieuwe email adres geactiveerd - echter kan ik dit niet voor mijn Proximus cloud EN dit Proximus forum. Ik heb hiervoor reeds de Proximus winkel bezocht EN contact gehad met een technisch adviseur ... uiteindelijk advies, wij kunnen je helpen, maar Proximus forum zou me kunnen helpen.
Heb reeds jaren een maxi-abo, nu 50 €. Downloadsnelheid al altijd ongeveer 400kb/s, dus ook internet-tv zit er voor ons niet in. Heb de snelheid nu wel nodig. Heeft proximus een oplossing, bvb. onbeperkt surfen mobiel. Net een reclame gezien van orange onbeperkt surfen voor 40 €. Bestaat er ook geen wet in EU : "Waar u ook bent in de EU, u moet toegang kunnen krijgen tot elektronische communicatiediensten van goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs, waaronder internet. Er moet ten minste één internetprovider zijn die u deze dienst kan verlenen. Dit noemen we het principe van de universele dienst." Ga ik uiteindelijk dan toch moeten overschakelen naar een andere provider. Ben nochtans altijd tevreden geweest over de dienstverlening van skynet/proximus.
Reeds drie dagen geen digitale tv en telefoon. Aan de telefoon steeds hetzelfde een automatisch antwoord dat ze het zo vlug mogelijk zullen oplossen. Eergisteren werd er gezegd dat het zou opgelost zijn op 27 maart tegen 14.00. Spijtig dat er geen medewerker beschikbaar is die een antwoord kan geven. Hopelijk leest er hier iemand van Proximus mee om een oplossing aan te bieden.
wat is het verschil in prijs tussen Free Calls National en International
Hallo, Ik zit met het fenomeen dat verschillende mails telkenmale naar de Junk Mail of Junk gestuurd worden. Ik heb die mappen al eens verwijderd (na hernoemen) maar de volgende dag staat die er meestal terug. Ik zie ook geen mogelijkheid om de mails in deze map te markeren als "geen spam". Weet iemand een oplossing ?
Wegens een slechte digitale ontvangst tussen BBox3 en Wifibridge+TV heeft een Proximus-technieker onlangs een EXTRA wifibridge als repeater tussengezet. Zo was het probleem opgelost. Onlangs is wegens een elektriciteitspanne alles bij ons uitgevallen en automatisch gereset. Ik heb zo het vermoeden dat de repeater niet meer deftig z'n werk doet omdat we terug ontvangstproblemen hebben met de TV (storingen, blokvorming, zwart beeld bij opvragen van opgenomen programma's, etc.....) Kan er mij iemand helpen in welke volgorde ik de toestellen best opstarten zodat ze elkaar kunnen vinden (+ waar en wanneer gebruik van de WPS-knop). Wat ik ook vreemd vind is dat de repeater achteraan ingesteld staat als 'AUTO' en niet als 'REPEATER'. Zou dit een vergissing zijn? Verder staat de lichtje 'Wireless' nu steeds de knipperen en weet niet of dit een goed teken is? Alvast bedankt 😉
Ik heb een serieopname gepland van een programma op BBC First. Heeft een tijdje alle opnames gedaan en nu sinds die storing doet hij raar. Soms bestaat het programma uit 2 delen en dan neemt hij deel 1 of deel 2 op en het andere niet. Kan ook gebeuren dat er 2 programma's achter elkaar uitgezonden worden en dan is er maar 1 opgenomen. Toevallig ontdekte ik dat het programma bezig was en dan zie je een rood cirkeltje maar nu niet. Ik keek bij menu en er staat wel serieopname annuleren, dus is het geprogrammeerd maar komt niet voor in de lijst van opgenomen programma's. Decoder herstarten helpt niet en dit is begonnen met de fameuze uitval. En nu?
Voor niet dringende politiehulp in Nederland moet je het nummer 0900-8844, een betaalnummer bellen. Volgens wwww.politie.nl betaal je voor een gesprek 2.8 cent per minuut + starttarief van 9.51 cent + gebruikelijke belkosten. Omdat ik in de grensstreek woon heb ik dit nummer blijkbaar gebeld terwijl mijn telefoon nog niet automatisch was overgeschakeld naar een Nederlandse operator. Proximus rekent hiervoor €18,40 voor 7:45 minuten. Hoe kan dat ?
Hallo, Ik ben sinds enkele weken nieuwe klant en wil de proximus tv app nu beginnen te gebruiken. Wanneer ik echter tracht in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord (dat ik in myproximus met succes gebruik), Keer ik telkens opnieuw terug naar het loginscherm. Weet iemand wat ik mis doe? Vriendelijke groeten Bert
Sinds deze middag krijg ik de melding waardoor we geen zenders hebben, dus ook al een paar uur geen TV kunnen kijken. De melding is nl.: Onverwacht probleem...Geen verbinding. Wenst u het probleem op te lossen? Hoe komt dit en hoe lang zal dit nog duren? Mvg, Sibel
Ik probeer de Proximus Tv app te gebruiken, wanneer ik inlog accepteerd hij mijn gegevens en begint te laden om dan terug naar het inlog scherm te springen en dit blijft zo door gaan telkens als ik probeer in te loggen. Hoe los ik dit probleem op?
Vanaf juni 2017 werd bij ons de dienst 'Oproep 2de signaal' online geactiveerd. Dit is een functie die we niet alle dagen gebruiken, maar het moet toch werken. Vorige week getest, het werkt niet! Gisteren contact opgenomen met de klantendienst/technische dienst en gedurende 45 minuten! aan het lijntje gehouden door het constant heen-en-weer doorverbinden naar de verschillende diensten. Dus blijkt dat we al die maanden voor niets hebben betaald, de functie werd nogal snel hersteld, maar toen ik vroeg om een financiële tegemoetkoming begon het verhaaltje. Men zei eerst dat het alreeds in de prijs zat en niets extra moest betalen, dan werd het nooit geactiveerd, dan werd de telefoon gewoon dichtgegooid. Dan heb ik teruggebeld en er kon 3! maand terug worden betaald. Ik ga hiermee niet akkoord, ik wil terugbetaald worden vanaf juli of augustus. Wat kan ik doen? Waar kan ik daarover klacht indienen? Dankzij de lange wachttijd van 45 minuten voor een oplossing en het niet
Enkele weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus omdat er in ons nieuwe huis nog geen kabel aansluiting is. Ik heb dit telefonisch geregeld en moet ik eerlijk toegeven ik heb de mail die ik kreeg om de diensten te activeren maar half gelezen en geaccepteerd. Wat blijkt nu op de factuur voor de 3 gsm abbonementen is er Proxi-duo geactiveerd wat betekent 3 keer 1.5 Euro voor februari en 3 keer 6 euro voor maart. Het is me enkel op de factuur opgevallen want ik heb maar 1 SIM per gsm gekregen via de post anders was er dan al een belletje beginnen rinkelen. Ik heb dit stopgezet via de klantendienst maar ik vraag me nu af of er nog mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. De telefoon medewerkers krijgen commissie op de verkoop dus zou het wel eens kunnen dat er bewust Proxi-duo abbonementen worden ingestoken om de commissie op te krikken. Als er nog mensen zouden zijn in hetzelfde geval kan Proximus de zaak eens wat nader onderzoeken.
De wereld is de laatste jaren flink gedigitaliseerd. Informatie zoeken we online op, in plaats van richting de bibliotheek te trekken. We sturen de hele dag door berichtjes naar vrienden en familie. En mailtjes uitwisselen, da’s handiger en sneller dan die klassieke brief. Daarom hebben we al een tijdje de digitale factuur, als alternatief voor de papieren versie. Lees het hele artikel hier
Op 25-03-2018 merk ik dat de Belgacom doos (box waarin telefoonbedrading van de 32 appartementen van mijn appartementsgebouw) niet op slot is. Dit is trouwens niet de eerste keer: jaren geleden was die box ook al MAANDENlang niet op slot, niettegenstaande ik het toen verschillende malen meldde. Op 26-03-2018 nam ik contact op met het nummer 080022800, waar men mij doorverwees naar "werven", nummer 080014551. Op 27-03-2018 nam ik dus contact op met het nummer 080014551, waar men mij zei dat ik op het nummer 080022800 moest zijn, en niettegenstaande ik uw belabberde medewerker (U heeft er geen andere) zei dat ik reeds contact had opgenomen met 080022800, en zij mij hadden doorverwezen naar 080014551, en dat, indien ik 080022800 zou opbellen, ik daar terug naar 080014551 zou verwezen worden, schakelde uw belabberde medewerker mij toch door naar nummer 080022800. En, lo and behold, de persoon die ik vervolgens op 080022800 aan de lijn kreeg, verwees mij door naar, U raadt het noo
Ook eerst geprobeerd de S9+ te bestellen via de webshop. Omdat dit niet lukte, naar het dichtstbijzijnde proximus center gegaan. Daar vertelde een medewerker dat dit niet kon omdat ik eerst de restwaarde van mijn vorige gsm (S7) moest afkopen, wat ik ook gedaan heb. Van zodra mijn nieuw abonnement actief zou zijn ging het wel lukken om de S9+ te bestellen. Wat dacht je? Noppes. Dan maar contact opgenomen met een biss expert, die zei dat het inderdaad wel kon maar dat je een trucje moest toepassen door "join" als operator te selecteren. online betaald en bevestiging ontvangen met de vermelding "reeds betaald". 3 dagen later ging iemand contact met me opnemen. Uiteraard niemand gehoord. Na 7 dagen dan maar zelf contact opgenomen met de "webshop helpdienst ", waar iemand mij doodleuk antwoorde dat mijn bestelling niet kon doorgaan omdat join was aangeduid en mijn geld ging teruggestort worden. Verder vertelde ze me dat ik ook niet de enige was! Proximus, was het eigenlijk de bedoeling o
ik heb 3000 punten ingeleverd voor 5 films te huren hoe kan ik zien dat ik die gekregen heb mvg
Heb ook een s9+ online besteld en bevetiging ook nog gekregen. Maar op die mail stond letterlijk dat als ik een bestelling heb gedaan voor 7 maart, dan zal ik die vandaag zou krijgen. Maar moest ook binnen 3 werkdagen een telefoon zou krijgen voor een afspraak. Maar heb niets ontvangen.
Tuttimus packet beschrijft voor de eerste 4maanden 67€/maand: 1 gsm abonnement + vaste telefonie + internet + tv + 1 tv bundel naar keuze voor slecht 1€. Factuur maand 1: TV replay + wordt aangerekend sinds 26/01, Tv replay + is pas in werking sinds 25/02. één maand later, één maand te veel betaald, €5 te veel betaald. Al gevraagd om dit terug betalen, maar helaas nog niets over gehoord. Hierop wordt boven de 67€ abonnement, een gsm abonnement aangerekend van 15,99€. Dit is toch inbegrepen in het tuttimus pakket? Factuur maand 2: Ook hier wordt boven de 67€ abonnement, een gsm abonnement aangerekend van 15,99€. Dit is toch inbegrepen in het tuttimus pakket? Ik probeer al van in begin Netflix te installeren. Dit lukt mij uiteindelijk te activeren vanaf maart, toch wordt mij dit aangerekend aan 10,99€ extra bovenop mijn factuur, nochtans is dit in mijn tuttimus pakket inbegrepen voor slechts 1€ extra in de maand. Betaal dit per direct terug! En pas het aan op mijn factuur zod
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.