Skip to main content
Op 25-03-2018 merk ik dat de Belgacom doos (box waarin telefoonbedrading van de 32 appartementen van mijn appartementsgebouw) niet op slot is. Dit is trouwens niet de eerste keer: jaren geleden was die box ook al MAANDENlang niet op slot, niettegenstaande ik het toen verschillende malen meldde.



Op 26-03-2018 nam ik contact op met het nummer 080022800, waar men mij doorverwees naar "werven", nummer 080014551.



Op 27-03-2018 nam ik dus contact op met het nummer 080014551, waar men mij zei dat ik op het nummer 080022800 moest zijn, en niettegenstaande ik uw belabberde medewerker (U heeft er geen andere) zei dat ik reeds contact had opgenomen met 080022800, en zij mij hadden doorverwezen naar 080014551, en dat, indien ik 080022800 zou opbellen, ik daar terug naar 080014551 zou verwezen worden, schakelde uw belabberde medewerker mij toch door naar nummer 080022800.



En, lo and behold, de persoon die ik vervolgens op 080022800 aan de lijn kreeg, verwees mij door naar, U raadt het nooit, nummer 080014551. Toen ik dan naar de naam van uw medewerkster vroeg, verbrak zij de verbinding.



U bent, maar dan ook compleet, incompetent, en totaal geschift.



Met vriendelijke groeten.
Cas, dat is inderdaad niet de bedoeling - bezorg je ons even een klant- of telefoonnummer van iemand in het gebouw (liefst je eigen gegevens)?
U kan mij bereiken op het nummer 04.....



Bedankt.
Privé gegevens worden best verwijderd op dit publieke forum en via PM (privé bericht)aan Px overgemaakt

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer